♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

♡ ♡ شیرین ترین دخمل دنـــیا ♡ ♡

1394/12/8 16:17
846 بازدید
اشتراک گذاری

                      

سلام خدمت همه ی دوستای گلم امیدوارم که سالم و سرحال باشید

خب از حال و احوال ما اگه بخواین بدونین،باید بگم همگی خوبیم خدا روشکر

راستش چن روز پیش دل رو به دریا زدم و مرغ شکم پر درست کردم(ممنون از همه ی کسانی که راهنماییم کرده بودن،دست گلتون درد نکنه)خلاصه مرغی رو که چند هفته داخل فیریزر انتظار خورده شدن رو میکشید آماده کردم و (البته از شب قبل توی مواد مورد نظر خودم خوابوندمش)

وقتی آقاسید اومد سفره ی خوشکلم آماده بووووووووووود

             فاطمه زهرا شیر میخواد الان بر میگردم

   

سلامـــی دوباره ....من برگشتم...خوب کجا بودیم؟؟؟آهان مرغ شکم پـــر

داشتم میگفتم وقتی همسر عزیزم از سر کار برگشت سفره ی خوشکل من آماده بووود (همون طور که توی عکس میبینید)نمیدونید آقاسید چقدر خوشحال شد که به عشقش این همه زحمت کشیدم(واقعا از ته دلم فقط و فقط به عشق همسری این غذا رو برای اولین بار تهیه کردم)آقاسید خیلی خیلی خوشحال شد و کلی ازم تعریف کرد.میگفت :میدونستم عالی درستش میکنی،چون تو همیشه برای اولین ها خیلی خیلی دقت میکنی و واقعا عالی میشه(خلاصه کلی  ذوق مرگ شدم و چیلم تا بناگوش باز شد)خدایا شکرت که همسری همیشه کنارم هست..عاشقتم مرد رویایی مـــــــــــن

                                      اینم سفره ی کوچولوی عاشقانه ی من

              

 مزه اش که حرف نداشت(کی میگه ماست من ترشه؟؟)به نظر شما ظاهرش چجوریه؟؟

   

اینم عکس  جناب مرغ و مواد داخل شکمش(البته این موادی که میبینید اضاف اومد گذاشتم توی قابلمه تا با مرغ بپزه)

                

  

        وحــــالا برررریم سراغ یه چیزی که خیلی خیلی خومشززززززززززه هست

                 

                                     رای همه ما نی نی کوچولــوهـــا

                                                 فاطمه زهرا سادات

این عکسه دیروزه(94/12/7) که با همسر گلی  و عسل خانوم رفتیم و رای دادیم(وقتی ما مشغول رای دادن بودیم،خانوم بلا هم از فرصت پیش اومده نهایت استفاده رو برد و تا جایی که میتونست و جا داشت دست مبارک را در حلق خویش فرووو برد)

                   

                          عشقولانه های بابا و دخملــــــــــــــــی

                

چن روز پیش دوباررررره رفتیم خارج از شهر بستنی زدیم بر بدن(به فاطمه زهرا سادات هم برای اولین بار بستنی دادیم)خووووووووو چیکار کنم؟؟؟همش سرش بین بستنی و دهن و دست من در حرکت بوووود و با ذهنش رو مزه میکرد و صدای ملچ و ملوچ از خودش در میاورد

دلمون براش کباب شد خووووو،یه کم بستنی خورد و کلی کیف کرد تازززه دنبال بقیه ش هم میگشت

                   

               

 اینجا هم اولین امامزاده ای هست که با آقاسید و مامانم و فاطمه زهرا سادات رفتی

  برا همتون دعـــا کردم.جاتون خالی خیلی به دلم نشست و به معنای واقعی دلم شکست

                   

پ.ن

راستی فاطمه زهرا سادات ما خیلی خیلی زود تونست با کمک ما بایسته(ما زیر بغلش  رو میگیریم )اوایل 1ماه بود که تونست بایسته

و 1ماه و خورده ای داشت که تونست تا تی کنه و با کمک ما فاصله ای حدود 2متر رو راه بره

خیلی خیلی کیف کردیم و ذوق  زده شدیم از این کارش

ماشالله دخملی خیلی خیلی زرنگه ،به خودم رفته آخه من 9ماهگی راه میرفتم اونم خیلی تند

پسندها (17)

نظرات (16)

شادی
8 اسفند 94 18:40
عزیزم ایشالا همیشه خونوادتون شادو سالم باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مامان مهربون لطف داری عزیزم انشالله به همچنین مهربون
مامان مریم
8 اسفند 94 18:53
سلام عزیزم ماشاءالله دختر نازت بزرگ شده،،،،، غذا که عالی شد نوش جان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون خانومی مهربون خیلی لطف داری مهربون همیشگی
الهه
9 اسفند 94 9:08
سلام اجی خوبی خسته نباشی من تازه پست جدیدتو دیدم اجی میبینم که یه کدبانوی به تمام معنا شدی اجی ان شاء الله که همیشه سلامت و شاد و موفق و خوشبخت باشی اجی ببوس دخترتو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری آجی جوونم ممنون انشالله عزیزم چشم حتما گلم
بانو
9 اسفند 94 13:52
سلام عزیزم خوبی؟؟ دلم مرغ شکم پر خواست افرین بر شما و دختر گلتون به بچه دوماهه بستنی دادی؟؟ خیلی کار بدی کردی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم فدات بشم خانومیخیلی لطف داری عزیزم خو چیکار کنیم خواهر نمیدونی وقتی چیزی میخوریم چجوری بهمون نیگاه میکنهبخدا کوفتمون میشه
♥عاطفه♥
9 اسفند 94 21:34
وااااااای چه غذایی به به .....قربون فاطمه زهرا جون بررررررررررررم من چقدر ناز وملوسه ای خدااااا.....ان شالله همیشه شادوخندون بشاین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم جای شما خالی خیلی لطف داری مهربون ممنون از دعای قشنگت گلم
مامان حلما
10 اسفند 94 1:05
وای جونم من بخورمش دلم ضعف رفت خدا حفظش کنه چقدر ماه تر بزرگ شده ماشاالله چندتا بوس سفت ازش بکن بگیر بچسبون بخودت لهش کن جان کاش پیشش بودم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خواهر عزیزم خیلی ممنونم جمال عزیزم هزارتا بوس هم از طرف ما به تو و حلما عزیزم
مامان حلما
10 اسفند 94 1:41
عزیزم بستنی اونم با احتیاط بعد 1سالگی به بچه بستنی دادی خیلی کار بدی کردی چه قشنگم اومده میگهبه به مرغ شکم پر نوش جونتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خود خواهر چیکار کنم همش مثل قحطی زده ها نیگامون میکردتازه ذهنش هم مزه میکد خیلی بهش ندادیمدر حدی که مزه اش رو بفهمه دادیم و دست از سرمون برداشت بعدش
مامان لیدا
10 اسفند 94 3:05
به به آفرین معلومه خوشمزه شده بود , هرچیزی که با عشق درست کنیم خوشمزه میشه بریم سر خوشمزه اصلی با اون عکسای نازش که یکی از یکی قشنگتر بودن انشالا که تو خونواده گرمت روز به روز روزای شادتری تجربه کنی عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم آره واقعا من تجربه گرفتم غذایی که با عشق درست میشه خیلی خیلی خوشمزه تر میشه خیلی ممنون از دعای قشنگت مهربونم انشالله
آیداکوچولو
10 اسفند 94 12:36
سلام به به چه مرغ خوشگل وخوشمزه ای نوش جونت فاطمه زهرا شیر با طعم مرغ شکم پر شما شیر با طعم بستنی فعلا بخورحالا زوده واسه خوردن این چیزا وآفرین به شما دخمل زرنگ که عجله داری واسه بدو بدو وکشف دنیای اطرافت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی لطف داری مهربون همیشگی آره دیگه دخمل شیر با طعم مرغ شکم پر خورد و کلی کیف کرد خانوم خانوما به شیر با طعم بستنی راضی نشدن و بستنی رو میل فرمودت ماشالله به خودم رفته اگه خدا بخواد زود راه میفته
الهه
10 اسفند 94 16:50
سلام اجی خوبی ببخشید مزاحم شدم اجی تو نوشتی دخترت میتونه وایسه واقعا میتونه وایسه اجی من تا حالا ندیدم بچه دو ماهه وایسه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم عزیزم شما مزاحم بی نقطه ای(مراحم ) آره آجی جوون ماشالله (گوش شیطون کر )از یک ماهگی خیلی کم میتونست بایستهولی چوون باهاش خیلی تمرین کردیم حالا بیشتر وامیسته خدا رو شکر البته زیر بغلش رو میگیریم
الهه
10 اسفند 94 17:37
اجی یعنی وایمیسته همون میخواد راه بره اخه هنوز نمیفهمم وایمیسته یا راه میره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
اجی جووونم خوب وقتی با کمک ما راه میره میتونه بایسته هم دیگه ببین آجی جون اوایل 1ماهگی بود که وقتی زیر بغلش رو می رفتیم می ایستاد و 1 ماه و خورده ایش هم بود که برای اولین بار وقتی زیر بغلش رو گرفتیم قدم برداشت یعنی با کمک ما یه چن قدمی رو میتونه برهماشالله
نسیم جون
10 اسفند 94 17:42
وااااااااااااااای من دیر رسیدم!!!!!!!!!!!!!! فاطمه زهرا جون رو ببوس،بغل کن،بخورش و حسااااااااااااااابی بچلون!!!!! فاطمه زهرا هم مثل دختردایی منه الان 10 ماهشه خیلی خوشگل راه میره اونم با چکمه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم خیلی از اومدنت خوشحال شدیم باشه گلم حتما عزیزم حتما خیلی بامزه میشه وقتی با چکمه راه میره
الهه
12 اسفند 94 9:30
سلام اجی خوبی اپ کردم اجی هر وقت تونستی بیا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم آجی جووونم
باران
13 اسفند 94 15:27
عزیزمممممممم چه نی نی نازی سالگرد ازدواجتون هم مبارک دعا میکنم همیشه با هم خوش باشین و سلامت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون دوست عزیزم انشالله عزیزم انشالله شما هم خوشبخت باشیدهمیشه
مامان زهره
17 اسفند 94 22:56
خیلی شیرین وخوشگله دخترت محبوب جون لطفا اسپند یادت نره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی از حضورت خوشحال شدن خواهر ولی دلم برات تنگ شده بوووود چشم حتما
تنها امیدم خدا
18 اسفند 94 11:55
ان شاالله که خوشبخت و زنده و سلامت باشین عزیزم،نی نی تونم ببوس،منم لینکت کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی محبت داری دوست مهربونم هزارتا بوووووووس برا شماچشم حتماخیلی لطف کردی گلم