♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

2ماه و15 روزگی ناززز دخمل

1394/12/1 20:30
493 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام به روی ماه دوستای عزیزززززززززززم خیلی خیلی خوشحالم که دوستای گلی مثل شما دارررررررم

اینو بدونید که خیلی خیلی دوستتتون دارم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااد

    

وااااااااااااای این پست هم انگار قرار نیست تکمیل بشههههههههه

فاطمه زهرا  خانووم همش دستور میدن(یا شیر میخواد،یا خودشو خیس میکنه یا....)ولی حالا باباش اومده پیشش و من اومدم پیش شمـــا با خوشحالی

بریم سراغ اصل مطلب که گل دختر می باشد

   

         پنج شنبه (94/11/29)رفتیم خونه ی مامان عزیزم و فاطمه زهرا سادات رو حموم کردیم

                                         به به دخملکم خیلی خیلی کیف کرد

                                   این عکس خوشتل هم گواه حرف من  

             

                               

راستی اینم عکس هفته ی قبله که خونه ی مامانم مهمونی دعوت بودیم و فاطمه زهرا سادات توی گهواره(فلزی)که برا زمان بچگی من بوده،لا لا کرده

             

                               خداییش عین فرشته ها نشده؟؟

                                   عاشقشم بخدا

                           

دیروز ،جمعه (94/11/30)هم با آقا سید عزیزم و مامان گلم و فاطمه زهرا سادات خانووم رفتیم  حرم زیارت اولین زیارت دخملم بعد از دوره ی جنینی خخخخخخخخخ(آخه توی بارداری تور حرم گردی داشتیم) متاسفانه توی حرم یادمون رفت عکس بندازیم توی صحن هم هوا سرد بود نشد عکس بندازیم،انشالله دفعه ی دیگه

بعد از زیارت هم رفتیم خارج از شهر بستنی خوردیم...آی چسبید...آی چسبید(جای شما خاااااااالی)

                                          اینم عکس یه غروب زیبای خارج از شهر

               

                             

وبعدازاینکه به خونه اومدیم وناززززززززززگلم شیرخوردشروع به شیرینکاری وخوشحالی کرد

                  
 
قربونشششششششششششششش بررررررررررررررم مممممممممممممممممن

                

اینجا هم خوشکل خانووم داره روی پای باباش تلویزیون تماشا میکنه

          

                              بخورررررمت من دخترررررررررررررررررررر

                           

از کارهای این روزهای  دخملم هم اینه که:

خیلی خیلی خیلی نااااااااااااااااااززز شده و ما چاره نداریم که بخووووووووریمش

خیلی بهتر و بیشتر برامون میخنده،وقتهایی که از خواب بیدار میشه(با صداهایی که از خودش بیرون میاره صدامون میکنه)به محض اینکه بالای سرش میرم شروع به خندیدن و لبخند زدن میکنه

آخخخخخخخخخخخخ که نمی دونید چه کیفی داره...اونقدر عاشق این لحظه ها هستم که نگوووو

خدایا عاشقتم عاشقتم بابت همه چیز

خدایا شکرت

راستی دوستای مهربونم خیلی خیلی به دعای خیرتون محتاجیم،ترا خدا برامون خیلی دعا کنید

                     بررررررررم که دخملی خودشو کشت

               

پ.ن:

سید احمد رضای عزیز هم بدنیا اومد و چشم مامانش رو روشن کرد

تبریک میگم خواهر تبریک از ته دل

انشالله همیشه سلامت باشید و عمر با برکت و با عزت داشته باشید

دوستان عزیزی که میخوان به مامان نجمه سادات تبریک بگن،آدرسشون توی لینکهام به نام ♡♡نجمه سادات ♡♡هست،میتونید استفاده کنید

                 

 

 

 

پسندها (16)

نظرات (36)

الهه
1 اسفند 94 20:55
سلام اجی خوبی فکر کنم نتونستی عکسو بزاری اخه من عکسی نمیبینم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آرررررررررررره گلم مشغول شیر دادن به فاطمه زهرا سادات بووووووووودم حالا یه چن دقیقه ای طول میکشه تا متن و عکس رو بذارم
مدیر وبلاگ
1 اسفند 94 21:17
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون
الهه
1 اسفند 94 21:26
اهان متنو که گذاشتی اجی فقط عکسو نذاشتی البته هر وقت دخترت لالا کرد و بیکار بودی عکسو بزار راستی اجی من تو پست قبلیت نظر دادم امروز اما مثل اینکه ثبت نشده حالا اشکالی نداره بیخیال
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فدات شم خیلی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل تودارم آجی من همه ی نظرهای خوشگلت رو ثبت کردم گلم
♥عاطفه♥
1 اسفند 94 21:28
صبرمیکنیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخخخخخخخخخ هاهاهاهاهااهاها
اورانوس
1 اسفند 94 21:36
منم دوست دارم محجوب گلم ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی عزیزی براااااام
♥عاطفه♥
1 اسفند 94 22:27
اوخ اوخ چقدرناز شده ماشالله...خداییش ازفرشته هام نازترشدهماشالله ماشالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا سادات میسی خاله جوووووونم هزارتا بووووووووووس
♥عاطفه♥
1 اسفند 94 22:28
اصلابهش نمیاد دوماه داشته بااشهشایدم توعکس اینطوری افتاده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو منظورت چیه عزیزم
♥عاطفه♥
2 اسفند 94 0:09
بک گراندهارو میرم تو گوگل سرچ میکنم masalanبرابک گراندهای قبلیم که میذاشتم مینوشتم بک گراند سبز برا بک فعلی نوشتم بک بهاری...خلاصه بعدش که اورد اولین سایت رو بازمیکنم البته سایت نیستاهمون چیز که کلی عکس هست فقط نه اون یکیا فقط اون عکسا...راستی جواب منظورم چیه رو هم گفتم تو وبم😘😉
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم بابت راهنمایی خوبت مهربونم اومدم وبت گلم
الهه
2 اسفند 94 0:56
سلام اجی خوبی شرمنده اجی باز مزاحم شدم اخه گفتی میخوام عکس بزارم منم سر زدم خخخخخخخخخخ اجی انشاءالله که این دخترتو یه روز عروس کنی و یه روزم نوه بیاره برات اره اجی خیلی ناز شده از فرشته ها هم نازتر شده زیارتت قبول باشه اجی ببوسش این دخارتو از طرف من منم خوشحالم که دوستی مثل تو دارم اجی خدا نکنه چشم اجی خبرت میکنم هر وقت وبمو اپ کردم اتفاقا ۲۵ سالگرد ازدواج سونگه ۲۶ تولد سه قلوهای سونگ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم با دیدن پیامهای خوشگلت خیلی خیلی خوشحال میشم گلم انشالله عزیزم انشاالله ممنون از دعای قشنگت آجی منتظر می مونم تا خبرم کنی گلم
الهه
2 اسفند 94 8:55
سلام اجی خوبی إ احمدرضا به دنیا اومد قرار بود ۵ به دنیا بیاد ممنون که گفتی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره خوشبختانه بدنیا اومده من که کلی خوشحال شدم انشالله همیشه سلامت باشن
بانو
2 اسفند 94 14:14
سلام مامان فاطمه خانم خوبید؟ ای جونم دخترتون واقعا فرشته است خدا حفظش کنه واسه شما و باباش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم لطف داری دوست گلم انشالله قسمته خودتون خانومی
نفس
2 اسفند 94 14:39
سلام عزیزم....واییی این دخمله خوشمله...ماشالله..ایشالا زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه و خوشبخت.. میشه خواهش کنم از طرف من محکم و فشاری ببوسیش...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام نفسم خوبی تو خواهر خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری مهربون ممنون از دعای خوبت خواهرانشالله حالا وقتی باباش خونه نبووود مچلونمش برات
.•♥خواهری بلور♥•.
2 اسفند 94 16:30
سلام عزیزم خوبی ،عسلی خوبه؟ چقدر جیجل شده ،بلور اشاره داره خواهر بزرگترشه عسلم روزهاتون خوش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهری عزیزم کجایی تووووودلم برات یه ذره شده بذارعکس جدید بلورم رو بذار برام کلی دلم براش تنگ شده
♥عاطفه♥
2 اسفند 94 23:17
سلام به روزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم اومدم فدات شم
مامان لیدا
3 اسفند 94 1:53
سلام محبوب بانو دلم براتون تنگ شده بود ایییی جووونم فرشته کوچولو رو ببین چه ناز خوابیده فدااای چشماش تی وی هم نگاه میکنه خانوم خانوما از طرف من یه بوس گنده بده به لپای نااازش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خوشکل فدات شم خواهر کجایییی تو آره عامو بچم خیلی باکلاسه تازه توی مطب دکتر داد و بیداد میکرد که از کالسکه بیرونم بیارید وقتی بیرون اومد شروع کرد به تلویزیون دیدن آمار بوسها خیلی بالا رفته میخوام یه بنگاه معاملات بوووس بزنم
الهه
3 اسفند 94 8:59
سلام اجی خوبی من تازه الان اون عکس دخترتو که داره تلویزیون نگاه میکنه رو دیدم اجی دخترت که دو ماه بیشتر نداره میفته از مبل اجی خیلی مواظبش باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی مهربونم ممنون که نگران گل دخمل من هستی گلم روی مبل نیست آجی جون روی پای باباش هست
عاطفه
3 اسفند 94 14:00
قبول شدن شما تو کنکوور واوردن رتبه499شانس نبود حتما خیلی ادم خوبی هستیدوخدا دوستتون داره وهواتونوداشته والانم داره برای همین رتبه خوب اوردین...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عاطفه جوووووونم خوبی از خودته عزیز دلم برام خیلی دعا کن دوستی جوووونم
مینا
3 اسفند 94 18:14
قربونت برم من عسل خالهراستی واسم دعا کنید امسال کنکور دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی گلی مینایی انشالله که هر چی خیره برات پیش بیاد
الهه
3 اسفند 94 19:05
اهان فکر کردم رو مبله اجی میدونی اجی من یه داداش دارم سال ۸۹ به دنیا اومده یه بار بغلم بود انداختمش زمین یه بارم دستشو در اوردم البته داشتم فیلم میدیدم جف گرفت منو منم اینکارو باهاش کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخی عزیزم بیچارررره دادشت
.•♥خواهری بلور♥•.
4 اسفند 94 0:23
خبر فوری وب بلور بدون رمز منتظریم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اوووووومدم با کلههههه
مامانی گیتا جون
4 اسفند 94 9:12
عزیزم ما شاا.... عین فرشته ها خوابیده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خواهر عزیزم
♥عاطفه♥
4 اسفند 94 20:20
سلام دارای دو پست جدید هستم منتظر حضور گرمتون بیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم اومدم عزیزم
آیداکوچولو
5 اسفند 94 9:07
سلام فاطمه زهرا کوچولو واقعا داری روز به روز نازتر میشی وخوردنی تر راستی منم حموم خیلی دوست دارم فقط اون قسمتش که مامانیم دیگه می خواد سرم رو بشوره دوست ندارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دل خاله خیلی لطف داری ناناز خانووووووم آخ آره اون قسمتش رو منم دوست ندارم فاطمه زهرای عزیزم هم وقتی سرش رو میشوریم خیلی اذیت میشهولی فک کنم وقتی بزرگتر شد بهتر میشه هزار تا بوووس برا آیدا عزیزم
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 10:53
از ترکوندن کامنت دونی سپاس گزاریم از این کار ها همیشه بفرمایید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو قابل گلهایی مثل شما رو نداشت خواهرررریوظیفه بووودم گلم شما پست ها را رمز دار نفرماییدتا ما کامت دونی را منفجر بفرماییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 10:54
عزیزی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تو بیییییییییشتر
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 10:55
زودی با عسلی بپر بغلم خواهری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو امممممممم مممممممم پریدن فرمایییدیم
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 10:55
جیجری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فددداااات ستارررره بچینی کانادا ببینی خواب (ج )ببینی اینایی رو که گفتم مدل جناب خانی برررو
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 11:14
از صحبت های زیبات ممنون گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو منم از تو ممنونم که هستی خواهرم
کوثر
5 اسفند 94 14:03
سلام چه ناز شده این دخملی ببوسش وب منم بیا . آپم منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری خوشکلم الان اومدم عزیزم
♥عاطفه♥
5 اسفند 94 22:16
ای ایران ای مرز پرگهــــــــــــــر ای خاکت سرچشمه هنر....به روزماین روزا که آپ میکنمممممممممممممم اونقدر خبر مبر هست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم اومدم گلم
♥عاطفه♥
6 اسفند 94 16:16
به روزم از دست ندیا خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اوووووووووووووووومدممممممممم
کوثر
6 اسفند 94 22:43
سلام خواهری گلم ممنون که اومدی وبم و دلداریم دادی ممنون به خاطر همه چیز عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خوشحالم که تونستم کمی از ناراحتیت کم کنم خواهر کوچیکه دوستت دارم کوثری خوشکلم
خاله مهتاب
7 اسفند 94 17:32
ای جوووونم..زیارتت قبول پرنسس کوچولو.. عزیزم شماهم با افتخار لینک شدی.. کوچولوی نازتو ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی گلمخیلی لطف کردی مهربون
بانو
7 اسفند 94 19:34
سلام عزیزم ماشاالله دخترتون خیلی ناز و تو دل برو هست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خیلی خوشحال شدم که پیشمون اومدی مهربونم خیلی لطف داری عزیزم نمیدونم چرا هر کاری میکنم نمیشه برات نظر بذارم میخواستم بگم از ته دل درون میکنم عزیز دلممیدونم چی میگی
♥سیما♥
13 اسفند 94 12:38
الهی چه قدر بزرگ و خوشگل شده//البته بوده ولی خوشگل تر/فدات بشم من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم گلمممممممممم خیلی محبت داری مهربون
مامان نجمه سادات
15 اسفند 94 13:11
مرسی خواهری از این همه لطفی که در حقم تموم کردی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی خوشحالم که خوبی خواهر جووونم کاری نکردم عزیزم وظیفه بووود