♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

سفرنامه ي قم (تير ماه ١٤٠٠)

1400/5/23 16:22
852 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر
برات بگم از سفر به قم و ديدن مامان جونت اينا بعد از ١٢ ماه…
دلتنگ مامانم بودم شديداً و بخاطر كرونا نميشد بريم ديدنشون ….
قبل از شروع پيك پنجم كرونا و اول برج ٤ رفتيم قم و اول برج ٥ هم برگشتيم…
من هم چشمام رو ليزيك كردم و ديگه لازم نيست عينك بزنم و از اين بابت خيلي خوشحالم هر چند بي نهايت اذيت شدم و درد كشيدم!
برخلاف چيزايي كه شنيده بودم عمل دردناكي بود و من مجبور شدم دو تا مسكن خيلي قوي تزريق كنم و بعد از يك هفته درد شديدش يواش يواش فروكش كرد خلاصه كه واقعاً به كسي توصيه نميكنم چون هنوزم بعد از يك ماه كه از عملم ميگذره خيلي وقتا چشمام اذيت ميشن و دردناكن و تاري ديد هم مياد سراغم كه دكتر گفته تا ٣ ماه يا حتي ٦ ماه ممكنه اينطوري باشي….
توي آفتاب هم اگه عينك دودي نزنم مثل ابر بهار چشمام آب مياد و واويلا…
خلاصه كه به معناي واقعي كلمه عمل گندي هست و تا چندين مدت بعدش ممكنه اذيت بشي حتي خيلي بيشتر و البته ممكنه كه به اين شدت هم نباشه همه افراد يه مدل نيستن!
ولي من اگه بازم برگردم عقب ليزيك ميكنم ماماني چون با اينكه چشمام خيلي ضعيف نبود و شمارش ١ بود ولي خيلي عادت داشتم به عينك زدن و همين اذيتم ميكرد!
انشالله نتيجه بخش باشه اين عمل برام
يك ماهي كه قم بوديم خيلي خوشحال بودي و از بازي كردن با مامان جونت سير نميشدي دم اومدن به شيراز هم كلي بغض داشتي هم دلت شيراز و بابات رو ميخواست هم مامانجونت رو …..

انشالله شرايط جور بشه و به سلامتي دوباره مامان جونت اينا برگردن شيراز


                                                                     


اولين بار كه قطار سوار شدي و خيلي هم خوشحال بودي


قطار نورالرضا نسبتا خوب بود ولي در كل از سفر با قطار خيلي زياد اذيت شدم و اصلاً دوست نداشتم قطارو…

منم بار اولم بود كه سوار قطار ميشدم ماماني درست مثل شما
خلاصه كه بعيد ميدونم دوباره سوار قطار بشم چون قطاراي شيراز تهران كيفيت لازم رو نداره و خيلي ضعيفه كاش قطار فدك يا قطار زندگي هم اين مسير رو ساپورت ميكردن ….
.
.
.


حرم حضرت معصومه (س)


بعضي وقتام دوست داشتي چادر سر كني


رفتيم يه رستوران سنتي به ميزباني دايي محمدت


جان دلم


دو بار هم رفتيم رنگين كمان و شما حسابي بازي كردي و خوش گذروندي 🥳🥳


اين بود سفرنامه ي منو شما به قم عزيز دلم

                                                                                 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)


23 مرداد 00 17:36
خوش باشی کوچولو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
ممنون عزيزم 🍀
آیداکوچولوآیداکوچولو
26 مرداد 00 17:43
به به
چقدر خانم و بزرگ شدی هزارماشاالله
همیشه سلامت و&zwnjشاد باشی🙏🌹
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
قربون محبتت عزيزم سلامت باشي😍😘
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 00 21:32
ماشاالله برا خودش خانومی شده 😘
زیارتتون قبول باشه دوستم 🌹❤️
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عزيز دلي شما قشنگم
سلامت باشي😍😘
مامان اکرممامان اکرم
16 شهریور 00 12:04
سلام خواهر جون خوبی الحمدالله دخمل طلا خوبه سلامتید؟ ماشاالله بزرگ شده مثل دخمل من...شرمنده خیلی وقته نبودم دیگه زیاد نمیام اینجا وقت نمیکنم...چه خبر...ماشاالله مثل همیشه پر انرژی و با نشاطی... الحمدالله
انشاالله هر جا هستید سالم و شاد باشید و موفق
 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيزم خوبي شما سلامت باشيد لطف داري مهربون😍😘
انشالله هميشه خوب و خوش باشي عزيزم
الهه
24 شهریور 00 23:05
سلام اجی خوبی ببخش من نمیدونستم یه ماه پیش اپ کردی وگرنه زودتر سر میزدم میدونی منم تو تابستون وقتی میرفتم بیرون واسه خرید افتاب میخورد گرمم میشد از لبم غرق میریخت و پاک میکردم و میزدم بالا ماسک رو خیلی سخته واقعا ان شاءالله درست میشه همه چی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيزم خوبي قربون محبتت عزيزم😘
آره واقعا سخته ماسك زدن
امير حسام
12 آبان 00 20:52
سلام؛ ماشااله. خدا حفظش كنه. 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام ممنون از شما سلامت باشيد🤗
سیما
12 دی 00 20:27
سلام محجوب خانوم
خوب هستین؟
ماشاالله دخترتون چقدر بزرگ شده😇😍
دلم خیلی براتون تنگ شده بود
راستش منم خیلی وقته دیگه نمیام نی نی وبلاگ
که فکر کنم دلیل اصلیش هم این باشه که دیگه دوستای قبلی دیگه یا اصلا به نی نی وبلاگ سر نمیزنن یا گاهی اوقات میان که خودمم توی دسته ی دومشون قرار گرفتم.🤭😉
از زمان قبولی توی کنکور و شروع درس و دانشگاه اصلا فرصت نمیشه بیام اینجا و البته این هم بی تاثیر نبود که دیگه دوستای همیشگی هم اینجا نبودن😅
بعد مدت ها گفتم بیام سراغ چند تا از وب هایی که قبلا سر میزدم که یهو دیدم شما پست گذاشتین و واقعا خوشحال شدم و یاد اون روزها برام زنده شد.
بودن با شما و سایر دوستان خیلی حس خوبی داشت......یادش بخیر

خلاصه با اینکه دیگه خیلی به نی نی وبلاگ نمیام ولی از این به بعد بیشتر به وبتون سر میزنم❤️
خانوم خانوما رو هم از طرف من ببوسینش😘
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيز دلم خوبي خوش ميگذره🤩😘😍
آخي يادش بخير چه روزايي بود پر از حس قشنگ🤗
آره ديگه ني ني وبلاگ جو قديم رو نداره خصوصاً كه ظاهرش هم عوض شد همه يه شكل شديم ديگه حس قديم رو از بين برد &hellip
خوشحال شدم از پيامت عزيزم انشالله هر جا باشي موفق و پيروز باشي😘
التماس دعا
سارا وحشی
24 اردیبهشت 01 12:07
اخ چه دخملی؟
خدا