♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

یک هفته سخته سخت سختتتتت 🍁

1397/2/14 23:36
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام ب همه شما مهربونای همیشگی امیدوارم حال و احوالتون خوووووبه خوووووب باشه

از حال و احوال بنده اگه بخواین باید بگم داغووووونه داااغووووون

اگه میدونستم از پوشک گرفتن فاطمه زهرا تا این حدددددد سخت و طاقت فرسا هست غلط میکردم حالا حاااهاااا دس ب همچین کاری بزنم 😐😐😐

اگه بدونین چ پدررررری از من در اوووومد 😥😥😥

نابووووود شدم فقددددد

روز اول که این پروژه رو شروع کردم که میتونم ب جرات بگم ثانیه ب ثانیه منو میکشوند ب دسشویی و میگفت جیش دارم یا پی پی دارم یا دسشویی دارم و نود درصدش کاررررری نمیکرد و میومد توی شورتش یا تو خونه زندگی جیش میکرد منو میگید دیگه قشنگگگگگ میزدم ب سیم اخر
عاخه قبلش ی ربع منو تو دسشویی نگه میداشت بعد میومد بیرون کارشو انجام میداد😓😓😓

هر سررررری هم خودش میومد جلو دستشو دراز میکرد و میگفت قوووووووول

که یعنی دیگه تو شورت پی پی نمیکنم

ولی

🤥🤥🤥🤥🤥 🤥🤥🤥🤥

روز دوم هم دوبار تو خودش پی پی بزرک کرد که دیگه واقعاااا نا امید شدم

ولی خب بنظرم مقصر نبود چوووون مشغول بازی و تلفن شد و یادش رفت خبر بده

دیگه روزای بعد هم ی چن باررررری تو خودش پی پی کرد و جیش کرد و خرابکاری که دیگه واقعا ناامیددددد شدم و حتی اشک ب چشمم اومد

ولی خیلی روزا یبوست میگیره نمیدونم چرا با اینکه غذاهای روان کننده هم بهش میدم

امروز هم یبوست داشت و اخرش هم بعد از ده بار که ما رو کشوند دسشویی تو خودش کارشو کرد 😣😣😣😣

کلااااا این هفته انقدررررر داد و بیداد کردم که تو کل عمرم نه

این تلگرام هم داغوووون شده و بدددتر

چن تااااا پست فرستادم که ثبت نکرد و خیلی ناراحت شدم

وااااای این پست همش شد گلایههههه و غررررر

ولی باید ثبت میکردممممم

راستی واسه فاطمه زهرا برچسب هم خریدم با یه مایع دسشویی که فوم هست و کف میده بیرون که خیلیییییی اثر خوبی داشت

ی اقای دسشویی هم واسش ساختم خیالی

هر وقت میریم دسشویی سلام و خوش امد میگه و اجازه دادن برچسب و مایع م با اونه
که خودم صداشو در میارممممممم

واسه همین دخملی نمیتونه با زووور ازم بگیره

و فقد وقتی دسشویی میکنه بهش مایع و برچسب میدم

چون اقای دسشویی عصبانی میشه😁

خلاصه  که واسه بچه بعدی میزارم بالای سه سال این پروژه رو

و بگم الان ی هفته اس من از خونه بیرون نرفتم فقد ی چن باری حیاط رفتم

فقد چن باری فاطمه زهرا با باباش رفته سوپری و سریع  اومدن منم نرفتم که خیلی بیرون نمونیم و پروژه شکست نخوره
که خدا رو شکر کاری نکرده

و هنوووووز هم پروژه ادامه داره

فقد دعا کنین زودتری با موفقیت تموم بشه که واقعاااااا دیگه نه انرژی دام نه صبرررر

هنوزم بعد از ی هفته چندینننننن بار در روز منو الکی میکشونه دسشویی و منم که حساسسسسس انقدر عررررق میکنم و حس بدددد میاد سراغم

کااااش حااالا کارشو میکرد

ااکی الکی فقد میگه دسشویی

دوستان اگه راهکاری دارین بهم بگین تا زودتر پروژه تموم بشهههه🙏🙏🙏

ممنون که هستین 😇😍😇😍

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اردیبهشت 97 6:40
سلام. دختر من که دیگه این مرحله رو گذروند. جند روزه که دیگه خودش خبر می ده می ره دست شویی. صبور باشید بچه ها مقاومت می کنن ولی یه روز که از خواب پا می شی می بینی که همه چیز تموم شده. به نظرم فقط بلید به بچه فرصت بدی بقیه چیزا دیگه زیاد جواب نمی ده. منم براش صندلی گرفتم براش ستاره می زدم تو دست شویی کلی جایزه و وعده وعید ولی هیچ کدوم به نظرم فایده نداشت.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااای خدا واقعااااا سختههههه 😥😥😥 ممنونم عزیزززززم واسه شما چقد طول کشید 
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اردیبهشت 97 14:17
من از چند ماه پیش اول واسه جیشش اقدام کردم. وقتی دیدم وابستگیش به پوشک کم شد و شبا هم نیازی به پوشک نداره و در روز خودش خبر می داد که مامان پی پی دارم پوشکم کن. بعدش دیگه تصمیم گرفتم کامل پوشک رو حذف کنم. با این حال یه هفته طول کشید. 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
چ عالييييي  كااااش منم ميتونستم اينجوري اقدام كنم ولي با روحيه اي كه از دخترم سراغ دارم فك نكنم اينجوري جواب ميداد خيلي عاااالي بوده  ممنونم از حضورتون عزيززززززم
عمه فروغعمه فروغ
16 اردیبهشت 97 13:41
از پوشک گرفتن تغییر بزرگی هست برای بچه ها فقط صبر و حوصله میخواد،باید مواظب باشین عصبانی نشین...پروژه زمان گیری هست اما شدنی...ان شالله که گل دخترمون خیلی زود با مدیریت خوب شما این مرحله رو هم پشت سر میذارهمحبت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااي واقعااااا درست ميگي عزيززززم ولي اصلااااا فكرشو نميكردم تا اين حددددد سخت باشه اصلااااااا 😫😫😫 فقددددد خداكنه زودترررري تموم بشه كه واقعااااا خيلييي آزار دهنده اااااس مرسيييي مهربوووونم عزيزيييي 😍😍😍
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
19 اردیبهشت 97 13:13
عزیزم به قول بیرجندی ها سر دلت رو باید گشاد بگیری یه دو هفته ای این برنامه طول می کشه اتفاقا یکی از همکارای منم داره پسرشو از پوشک می گیره ولی بر عکس تو مشکل اون اینه پسرش حاضر نیست بره دستشویی و بعد کلی خواهش و التماس و وعده وقتی میره کاری نمی کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااي خداااا اون بنده خدااااا ديگه چ زجرررررري ميكشهههههه😢😢😢😢
بابا
19 اردیبهشت 97 22:42
انشالله موفق ميشييييييي 😍😍😍😍 🎀🎀🎀🎀 🎀🎀🎀🎀 😍😍😍😍 🎀🎀🎀🎀 🎀🎀🎀🎀 😍😍😍😍
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
انشالله 😍😍😍😍
الهه
26 اردیبهشت 97 9:44
سلام اجی خوبی ان شاءالله به خوبی انجام میشه این پروژه واسه همه سخته ولی تموم میشه صبور باش اجی 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيزممممم ممنونممم تو خوبي آجي جونمممم 😍😍😍 انشالله آجي جووونم ممنونمممم عزيزمممم