♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خاطرات جا مانده 😊 (خونه جديد)

1397/9/12 16:36
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك مامان

 

عزيزم خيليييي وقته ميخوام بيام واست پست بذارم ولي متاسفانه تلگرام ك فيلتر هس هنوز و نرم افزاري مخصوص ني ني وبلاگم هم از كار افتاده و من موندم و انتظاري ك قراره بكشم تا درست بشه توسط مديريت و چقدررر از اين بابت ناراحتم چون تو اين سه سالي ك وبت رو سأختم تا حالا اين همه تأخير سابقه نداشته و فعلا من موندم و پوست گردو و دستام 😐

از شهريور امسال اومديم خونه جديدمون توي ستار خان ماماني خونه خوبو بزرگي هس ولي من خيلي دوسش ندارم قراره انشالله سر سال دوباره بريم ي جاي ديگه انشالله ك تا ٨ ماهه ديگه ي خونه خوووب و عالي ميخريم و از اينجا بلند ميشيم و از مستاجري راحت ميشيم ماماني

كنار خونمون خيابون و پياده روي خيلي قشنگ خوبي هست واسه پياده روي و من هر وقت بتونم با هم ميريم پياده روي و حالو هوامون عوض ميشه خدا رو شكر و من از اين بابت خيلييييي خوشحالم

قربونت بررررم من با اين ژستات عاخه عشق من 😍

عزيزم خونه قبليمون خيلي جاي خوبي بود ولي ي بدي بزرگ ك داشت واسه منو تو اين بود ك توي كوچه باغ بود و مسيرة ب خيابون اصلي بد بود و منو تو اصلا تنهايي نميتونستيم بياييم بيرون چون خيلي بد مسير بود ولي هدا رو شمر الان از اين بابت خيلييييي راحتيمممم انشالله سر سال هم ي خونه عالي با موقعيت خوب ميخريم و ميريم داخلش

😍😍😍😍😍😍

اين عكسايي ك توي اين پست گذاشتم عكس اتاقت هس ك توي خونه جديد داري (خونه قبلي چون كوچيك بودي شما اتاق نداشتي ماماني)

خيليييييي اتاقتو دوس داري خدا رو شكررررر و همش هم منو بابا رو كشون كشووووون ميبري توي اتاقت ك كنارت بازي كنيم و كليييي دلبري ميكني واسمون عشقققق مامان

عاشقتمممممم بخداااا

😍😍😍😍😍😍

خدا رو شكر خيلي فهميده و خانوم شدي عسل مامان كامل صحبت ميكني و بعضي وقتا كلماتي ميگي ك ما تا مدتها تو هنگ ميمونيم 😂😂

شيرين زبون مامان دلمون خيليييي ب وجودت خوشه عسلكم

😍😍😍😍😍

عاشقققق اين عكس هستم ماماني

😍😍😍😍😍😍😍

انشالله بزودي باگ نرم افزار ني ني وبلاگ درست بشه و بتونم عكساي خوشكلت رو براحتي آپلود كنم واست دخترك قشنگم

ب اميد روزاي عالي آينده 😍

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 آذر 97 19:56
سلام محبوب جان
چه خوب کردید که پست گذاشتید. 
انشالله که تو خونه ی جدید روزگار خوبی داشته باشید و زود زود مالک بشید.گل
 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيزم
فداي محبتتمحبتمحبت
سلامت باشين
الهييييي آمين انشالله بغل
مامان آیسلمامان آیسل
12 آذر 97 21:26
به به چه خوب که عاشق گل و گیاه هستینمحبتخدا حفظش کنه دختر گلتون روگل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عاره خيلي دوس دارمممممحبت
سلامت باشين انشالله
ب همچنين
❤️Maman juni❤️Maman juni
13 آذر 97 3:48
ej janam 😘🌺
مامانمامان
13 آذر 97 11:32
تند تند داشتم عکسهارو میدیدم اول فکر کردم عروسک روی مبله عروسک خانم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عزيز دلم
نظر لطفته مهربونممحبت
nafi3
13 آذر 97 13:34
ماشالا چقدررر بزرگ و خانوم شدی عروسک خوش تیپ چقد دلم تنگ شده بود چند وقت که نبودید
اتاق خوشگلت مبارکت باشه خوشگلم
الهی که خدا برا پدر و مادرت حفظت کنه سادات کوچولو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عاره بچه ها بزرگتر ميشن و ماهم فهميده تر و پخته ترررررزیبا
ممنونم گلم لطف داري
انشالله 
به همچنين عزيزبغل
nafi3
13 آذر 97 13:36
خونه جدیدتون مبارک باشه محجوب جان
محجوب جان ذکر یا جواد الائمه برای خونه دار شدن خیییلی جواب میده از خیلی ها شنیدمش
ان شا الله به زودی زود به سلامتی صاحب خونه میشید 
 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
ممنونم عزيزم
خيلي لطف كردي گلم محبتمحبت
الهي آمين انشالله
حتما اين ذكرو ميگمجشن
nafi3
13 آذر 97 13:39
راستی راستی
یادم هست که تولدت نزدیکه موطلایی جان
ان شا الله هزار ساله باشی
تولدت مبارک عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيزم
خوبي تو
ممنونم 
نفيس خودتي!؟
اتفاقا ديروز ب يادت بودمخطا
چقد بي وفااااااادلشکسته
شادی زندگیشادی زندگی
14 آذر 97 11:13
ایشالله بزودی خونه عالی بخیرین 
همیشه خوش باشین بااین خوشمل خانومگل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
انشغاله عزيزم
لطف دارين محبت
انشاالله
الهه
14 آذر 97 15:35
سلام اجی خوبی ماشالله خدا حفظش کنه دخملتو اجی خوش اومدی به وبت خونه جدید هم مبارک باشه ان شاءالله که خیلی زود یه خونه عالی هم میخرین اجی ماشالله به دخملت اجی چقدر موهاش بلند شده 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيز دلم ممنونم مهربونم
الهيييي آميننننن
عاره ماشالله
از وقتي بدنيا اومده موهاشو نچيدم آجي بعد خيلي هم بهشون رسيدگي ميكنم 😊
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
15 آذر 97 13:14
سلام خونه جدید مبارک
خیلی خوبه خونه جدیدتون جایی هست که امکان بیرون رفتن براتون فراهمه منم ترجیح میدم جایی زندگی کنم که وقتی از خونه می یای بیرون تازه مجبور نشی کلی بری تا به یه جایی برسی ولو اینکه موقعیتش خوب باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عزيز دلم ممنونم خانومي
عاره واقعااااا 😍😍
خصوصا واسه ما خانومايي ك ماشين نداريم خيليييي سخته خدايي
انشالله ك بتونيم ي خونه خوب تو ي محله عالي بخريم با تمام شرايطي ك مد نظرمون هس هم ماااا هم شمااااا 🤗😘
 
مامان صدرامامان صدرا
27 آذر 97 12:04
عزیز دلم چرا من این پستتون رو ندیدم😦🙈
همیشه شاد باشی عسلم خانومی گل های تو خونه عالین 😍😍
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فدااات بشم من عزيز دلممممم
اشكالي نداره خواهري گلمممممحبت
لطف داري خوشكلممممممبغلبغل