♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

ناراحتمممممممممممممممم

1396/12/12 3:22
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکمممممممممممممممممممممم

الهی همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه

راستش خیلییییییییییییییییییییی اتفاقات زیادی افتاده خیلییییییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااااد

ولی اصلاااااااااااااااااا دست و دلم نمیره بیام و ثبتشون کنمممممممممممممممممممممم

اونقدر که اینجا با این تغییراتش واسم ناشناخته شده

دیگه اصلاااااااااااااااااااااااا اوووووووووووووون ذوق و شوق قبل رو واسه اومدن ب اینجا ندارممممممممممممممممممم

اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

احساس میکنم وارد ی فضای ناشناخته میشم

ضمن اینکه دیگه نمیشه آهنگ روی وبت بزارم

یا کلیییییییییییییییی تغییرات دیگه که اصلا نمیتونم مثه قبل وب رو اونجوری که دوست دارم خوشکل کنم

فقددددددددددددد میشه از ی سری کدای تعریف شده و محدود استفاده کرد

بجاااااااااااااااااش تا دلت بخواد تبلیغ زیاد شده

و مدامممممممممممممم باید چشمت بخوره ب انواع واقسام تبلیغای درشتتتتتتتتتتتتت

که اون حسسسسسسسسسسسسسس زیبای پیج رو از بین میبره

تغییر خوبه

ولی تغییری که در راستای پیشرفت باشه

ن تغییری که اختیارات و امکانات قبلی رو هم حذف کنه

دلم نمیخواد از نوشتن خاطراتت دست بکشم

ولییییییییییییییییییییی اینجا دیگه برام مثه قبل نیست ک با ذوق و شووووووق میومدم و آهنگ وبت رو پلی میکردمممممممممممممم

کااااااااااااش بتونم  اینجا رو دوست داشته بااااااااااااااااشم

کاااااااااااااااااش حداقل اختیاراتمون سر جاااااااااااااش بوووووووووود

دوصفحه نظر تایید نشده هس

در اولین فرصت تایید میکنم و بهتون سر میزنم

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان صدرامامان صدرا
12 اسفند 96 22:04
ای جونم محبوب بانو اتفاقا خیلی خوب شده من قبلا زیاد نمی تونستم آپ کنم ولی این خیلی خوبه که با تلگرام ب راحتی آپ میشه 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خواهري اين قابليت كه خيلييي وقته اومده  من با ظاهر ني ني وبلاگ مشكل دارم با تنظيماتش كه خيلييي محدود شده گلم
الهه
17 اسفند 96 1:05
سلام اجی چی بگم حق داری اما تو همه چی رو اینجا نوشتی اجی منظورم خاطرات به دنیا اومدن دخملته اجی ان شاءالله که این وبلاگ روهمیشه دوست داشته باشی اجی دخملت بزرگ میشه و دوست داره همه چی رو بخونه تو هم وبتو بهش نشون میدی و کلی ذوق میکنه ان شاءالله
الهه
23 اسفند 96 8:20
سلام اجی خوبی ۲۴ اسفند و ۲۵ اسفند اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم 
الهه
23 اسفند 96 8:21
سلام اجی خوبی ۲۴ اسفند و ۲۵ اسفند اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم‌اجی 
نسیم
26 اسفند 96 10:50
هیییی هر چیزی زوریش بده حتی اگه پیشرفت باشه!!!! خدا آدم رو با اختیلر و تعقل آفریده. کاش اینو میفهمیدن!!!!
مامان زهرهمامان زهره
5 فروردین 97 9:47
سلام ازمن خواسته بودید برای خرید کتاب کمکتون کنم من معمولا اینترنتی کتاب میخرم از سایت ۳۰بوک به تازگی هم چندتا کتاب از انتشارات مبتکران سفارش دادم تو سایتشون درباره موضوع هر کتاب بخوبی توضیح دادن و به تا زگی با پیجbaazbaaraan در اینستا آشنا شدم که فروشگاه کتاب و کتابای خوبی معرفی میکنه و همینطور به تازگی با نشان لاکپشت پرنده آشنا شدم که سعی میکنم کتابهایی که این نشان رو دریافت کردن بخرم
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
29 فروردین 97 9:04
چه انتقاد با مزه ایزیبا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو 😁😁😁