♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

1سال 17 روز با نازدخترم

1395/10/2 15:44
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

     

سلام و صد سلام به همه ی شما دوستای عزیزم

حال احوال چیکارا میکنید؟؟

انشالله که خوب و خوووووووووووش و خررررررررررررم باشیدزیبا

ما هم خوبیم خدا روشکر امروز فاطمه زهرا 1 سال و 17 روزشه و خیلی خیلی دلبری میکنه و کلی هم کشته مرده داده تاحالاخندونک

امروز میخوام چن تا خاطره توپ واستون ثبت کنم از حدود 10 ماهگی تا 1 سالگی عسلـــــــــمحبتـــــــــک

1- اینکه دیگه کلا راه میره و تازه بدو بدو هم میکنه واسه تولش هم کفش فیق فیقو خریدیم و خیلی دوسش داره و علاقه عجیبی داره که یکیشو در بیاره  و بگیره دست و یه کفشی راه برهخندونک

بشدت بشـــــــــــــــــــــــدت عاشق بچه هاس و به محض دیدنشون میگه نـــــــــــــــی نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی و دست و پا میزنه بره بگیرتشونخندونکیکی نیست بگه تو خودت نی نی هستی فنچ کوچولودلخور

چن مدت پیش تو کبابی بودیم گیر داده بود بره بغل یه دختر 3،4 ساله و به هیچ وجه ول کنه معامله نبود چسبیده بود به بغل دختر کوچولو و میگفت منو ببرررررررررررراضییعنی پاچیدیم از خندهخنده

2-بشدت به دایی علیرضاش علاقه داره و به محض دیدنش از ته

کلــــــــــــــــمحبتـــــــــــــه ذوق میزنه و میره میچسبه گردنش و براش قصه میگه و اون زیر زیرا یه توسری چیزی هم نثارش میکنهخندونک

3-کاملا همه چی رو میفهکه...کاملـــــــــزیباـــــــا،دیشب رفتیم کبابی و فاطمه زهرا خیلی خیلی بد آرومی میکرد و جیغ و داد و من اینطور موقع ها به در و دیوار و عروسک دعوا میکنم و دخملی میفهمه و آروم میشهخندونکدیشب هم اعصابم بهم ریخت و عروسکش رو برداشتم و زدم توسر عروسک و گفتم زهـــــــــــــــر مـــــــــــــــــار نی نی خو بشین انقدر اذیت نده دیگه عصبانی

عـــــــــــــــــــــــــــــاغــــــــــــــــــــــــــــا

فاطمه زهرا میگی

تو بغل باباش پشت فرمون بود یه دفعه این شکلـــــــخطاــــــــــــــــــــــــــــــــــخطاـــــــــی شد

و بعــد هم شکلـــــــــــــــــــــــــــــگریهــــــــــــــــــــــــی

چنان گریه کرد که نگو

دیگه آقاسید از ماشین بردش بیرون و آرومش کرد راستش خیلی عذاب وجدان گرفتمخندونکولی نمیدونم چرا

چیلـــــــخندونکــــــم بـــــــــخندونکـــــــــازه

4-حساسیتش روی من صد برابر شده همش میگه:مـــــــمحبتـــــامـــــــمحبتــــــــان مـــــــبوســــــننننننن

چن وقت پیش کنار شوهری دراز کشیده بودم و فاطمه زهرا به محض دیدن اون صحنه سریع اومد سمتم و رو به باباش گفت:مامان منننننننننننننننننننننننن

و منو کشید سمت خودش و یه سیم شارژر هم دستش بود و مدام میگفت:

بابا بووووووووووب بابا بوووووووووووووووب

به شوهرم گفتم دخترت میخواد بووووبت کنه(ی بلایی سرت بیارهراضی) آقاسید باور نکرد و فاطمه زهرا همچنان در کمین فرصت بود تا بالاخره نوک شارژر رو در نـــاف شوهر جان فرو کردقه قهه و صدای داد شوهری بلند شدخندونکخندونک

5-به همه ی چیزای ممنوعه میگه:بوووووووووووووووووووووووووب

مامان عزیزم یادش داده

وسایل ممنوعه:پریز برق،شارژر،کتاب مامان،وسایل داغ،بخاری و ....

6-چن روز پیش  تو خونه ی مامانم عروسکش رو برده و و دستش رو زده به بخاری و باحالت تهدید گفته:بووووووووووووووووووبخندونکخندونکفک کنم میخواسته تنبیهش کنهقه قهه

پنجره خونه مامانم قدی .و زیرش یه طاقچه دراز هست و فاطمه زهرا ازش بالا میره و شروع میکنه به رژه رفتنخندونک

همچنین عاشق خونه و آشپزخونه و یخچال مامانمه و دوس داره کابینتاش رو مرتب کنه (بیشتر خرابکاری میکنهخندونک)

7-کلاغ پر میکنه و به گنجیشک میگه :جوجیشک و به جوجه میگه :دووووو ده ه ه

و همش میگه 1 2 3

در طول شبانه روز هم کلیییییی میحرفه که مترجمش مم هستم و مامان جونش(مامان عزیزم) 

 

 

8-از مواد غذایی عاشق :::::سوپ،ماست،نودل،رانی،شانی،ویتامین سی،پاپ کرن و چی پلت++++++++هر چیزی که مامانم واسش بپزهمحبت

ماشالله ماشالله علاقه ی مامانم و فاطمه زهرا بهم وصف ناپذیره بطوریکه روزایی که پیشه مامانمه و من میرم حوزه اصلا بهونه ی منو نمیگیره و خدا رو شکر آرومه البته مامانم از همه نظر عالی بهش رسیدگی میکنهزیباخدا رو شکر انشالله همیشعه عزیزام سلامت باشنفرشته

9-به محض شنیدن صدای در با ذوق میره سمت در و میگه

بــــــمحبتــــــابـــــمحبتـــااااااا و میپره بغل شوهری

در طول شبانه روز هم کلی از بابایش بیگاری میکشه ازجمله: سوار شدن رو شونه بابایی و گردش, علمی در منزل,,,,

فاطمه زهرا خیلی خیلی علاقه به ماشین باریش, داره و داخل بارش میشینه و بابایی بنده, خدا هم باسیمی که من به ماشینش, بستم تو کل خونه دخملی رو با ماشینش میکشه و میگردونه و عسلک مثل یه خان توی بارش لم میده و میکیفه

9-یه چن وقت عادت بدی داشت و با جیغ میرفت پشت فرمون رانندگی میکرد منم چن روزیه با هر ترفندی شده پیش خودم نگهش میدارم و خدا رو شکر نسبتا آرومه ولی باید صندلی ماشینش رو بیارم چون جلو خیلی خطر داره

فرشتهخدا کنه قبول کنه و عقب بشینهفرشته

10-هدیه جشن دندونیش یه ریکوردر خبرنگاری بود که پر شده از نواهای مذهبی و خیلی دوسش داره(ولی فک کنم خرابه چون خیلی خیلی سریع شارژش تموم میشه)

11-وقتایی که یه دفعه صدای بلند میشنوه خیلی باحال میشه و از ترس سریع باکله میاد تو بغلم یا تو شکمم که مثلا خودش رو قایم کنهخندونک

12-راستی فاطمه زهرا توی 11 ماهگی2تا مروارید توی لثه پایین در آورد

و توی 1 سالگی 2 تا مروارید تو لثه بالا در آورد

دخمل گلی الان 4 تا مروارید خوشکل دارهتشویق

 

                

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (31)

محجوب بانو
2 دی 95 16:59
عاشقتممممممممممممممممم عروسکمممممممممممممممممممممممممم
آیداکوچولو
2 دی 95 17:35
سلام دختر زیبا ماشا الله به این همه شیطنت بزرگ بشی چی میشی وروجک خانوم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره ماشالله خیلی شیطونه انشالله بزرگ بشه خانم میشه
الهه
3 دی 95 9:10
سلام اجی خوبی اوخی اجی دخملت ۴ تا دندون دراورده و حرف زدنم شروع کرده اجی ان شاءالله خدا خانواده هاتو برات نگهداره اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره 4تا دندون داره خدا رو شکر خیلی ممنون عزیزممممممم
اورانوس
3 دی 95 15:29
سلام خواهری گلم ،ماشالله به این گل دختر...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر خوبم خیلی لطف داری عزیزم دلتنگت بودم مهربونم
پریسا
3 دی 95 15:45
سلام خانمی مبارک دندانش ای جانم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربون خیلی ممنون عزیزم
سیما
3 دی 95 17:17
الهی فدات بشم من فاطمه زهرا جووووووووون خاطراتت و خوندم و توی بیش تری هاش هم نزدیک بود از خنده غش کنم دندون دندونی هاتم مبارک باشه خوشگل خانووووووووم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خواهر کوچولوی خودم ما خودموندتاحالا ولی غش کردیم ممنون که هستی عزیزم
نسیم
5 دی 95 10:03
آخیییی عزیزم
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
6 دی 95 10:46
سلااااام خواهری چه پستی منکه کلی کیف کردم الهی فدای این آتیش پاره بشم انقده دیگه خندیدم از دستش کلی حالم خوب شد از این به بعد بیشتر بیا ازش بنویس منکه دوست دارم مدام بخونم... الهی خدا برات حفظش کنه میدونم چه لذتی از کاراش میبری چون منم این لحظه ها...این لذتها رو با تبسم داشتم جالبه تبسمم خیلی به دایی کوچیکه شو مامانم علاقه زیادی داره...یعنی برای مامانم که غش و ضعف میکنه میدونم مامان تو هم انقد بهشمحبتکرده فاطمه زهرا عاشقششده مثل مامان من...بچه ها محبت هوی واقعی رو میفهمن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم نفرمایید خانوم نفرمایید دلبر نفرمایید کدبانو بنده هنوز کارآموز شومو هستم فدای تو عزیز دل آره واقعا بچه ها خیلی خوب فرق محبت و ریا رو تشخیص میدن
تنها امیدم خدا
8 دی 95 12:59
سلام خواهر جون تولد دخملتون مبارک باشه،ان شاالله ک عمر با عزت و طولانی داشته باشه در کنار مامان و باباش و همچنین عاقبت ب خیر باشه . . . . جدیدا ب من سر نمیزنی خواهر جون(البته هیچ کس تو وبلاگ من نمیاد)
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربونم لطف داری عزیزم انشالله دعای قشنگت مستجاب بشه حتما پیشت میام عزیزم بخدا این روزا خیلی خیلی کم میتونم بیام وب انشالله مشکلاتمون زودتر حل بشه پیش همه دوستان باید برم
خیانت تو
13 دی 95 9:02
سلام مهربونم خیلی نی نیت نازه ماشالاااااااا خدا حفظش کنه ممنون ک پیشم میای و بهم سر میزنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم فدای تو مهربونم خیلی لطف داری عزیزم ما هم ممنونیم پیشمون میای عزیز دل
هانا
14 دی 95 9:06
دندوناشوووووووووووووو قربون!
بانو
14 دی 95 9:55
سلام عزیزم خوبی؟؟ دختری خیلی شیطون و بلاست خدا حفظش کنه واست اذیت کردن باباش با سیم شارژر خیلی با حال بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری عزیزم انشالله قسمته خودت اونو که نگووووو هنوز با یاد آوریش ریسه میرم
الهه
14 دی 95 11:55
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
عاطفه
14 دی 95 16:16
سلام بر آبجی خودمان خوبی خوشی؟؟؟؟گفتم یه سری بیام نظربذارم اخه خیلی وقته نظرنذاشتم برادخترخوشگلمونچیکارمیکنین خوبی دیگخ؟؟؟؟همه چی خوب پیش میره؟؟درساچطورن عالین؟؟؟فاطمه جون هزارماشاالله بزرگ شده خداروشکر.....دندوناشم مبارک باشه خداکنه هیچوقت خراب نشن اخه خیلی بده..................تاسلامی دیگر بدرود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو و علیکم السلام مریضیم مررررررریض من و دخمل آنفلانزا گرفتیم شدید روزگار بس ناجوانمردانه نامرد است خدا رو شکر تا بهمن امتحان ندارم فعلا تو بستر بیماری هستیم بیا پلاس عاطفه نمیتونم وبت بیام باز نمیشه برام
❤فاطمه جون❤
15 دی 95 21:01
نازیییی بیاین وبم از بهداد عکس گذاشتم
ماه بانو
18 دی 95 14:18
خخخخ چقد بامزه هست خیلیم نازه خدا حفظش کنه اپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم آدرست رو ندارم
مامان گيتا حون
19 دی 95 1:57
مرواريدا مبارك
مریم سادات
20 دی 95 10:55
سلام عزیزم خوبی خانم خانما ای قربون اون شیطنتا و دلبری این دخمل خانمی،حتما ببوسش از طرف من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم فدای تو خیلی لطف داری عزیزم سلامت باشی
عاطفه
23 دی 95 0:29
یه سلامی هم بکنیم به اونی که میادقالب عوض میکنه ولی نظراشوتاییدنمیکنه....سلام قالب عوض کن...........................افسردگی گرفتم بدون گرفتن جواب برگشتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنی خدا نکشتت پاچوندیم نمیدونم چرا وبت باز نمیشه برام تو پلاس هم ندارمت تو رو خدا بیا دلم واست یه ذره شده
❤فاطمه جون❤
23 دی 95 8:38
نازهییییی چه مروارید های خوشگلی ایشالا مروارید ها بیشترم بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم لطف داری گلم
الهه
23 دی 95 10:22
سلام اجی خوبی خدا بد نده اجی ان شاءالله هم تو هم دخترت زود خوب میشین اجی مواظب خودت و خانواده ات باش خودتو تقویت کن اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم انشالله زودتری خوب بشیم فعلا که اوضاعمون خیلی خرابه التماس دعا
عاطفه
24 دی 95 15:33
خواهری گوشی ندارم....بیااین وبم شایدبازشدبرات......به قول دوست ترکم که میگه:پخ گوییام دنیان آزینا سنه بی شی اولسا یعنی پدردنیارو درمیارم اگه اتفاقی برای شمابیفته...البته جهت اگاهی بگم پخ یعنی ... استغفرالله که من استفادش نمیکنمیعنی .... میذارم تودهن دنیااتفاقی براتون بیفته...ولی تومعنی اولی رو بدون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم اومد ممممممم
عاطفه
24 دی 95 15:34
دل منم برات تنگیده که بهت نظرگذاشتم دیگه یدونه مننننننننننننننننننننن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو منمممممممممم
عاطفه
24 دی 95 15:36
اره پاچوندیم کلامن هی ادرس عوض کردم توهم قالب خداروشکرتوفقط قالب عوض میکنی من پدر تلگرامم درآوردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنی من جای مدیره تلگرام بودم بلاکت میکردم
عاطفه
24 دی 95 15:37
راستی برای نظرگذاشتن تواین وبم پست ثابت نظربذاراون یکیارو غیرفعال کردم نظردهی رو
عاطفه
25 دی 95 16:15
راست میگیا چرا ازاینجا ادرس وب بلاگفام رو بازنمیکنه... http://zibayeh-narjes.blogfa.com/ puzzleofmyheart1.mihanblog.com
عاطفه
25 دی 95 16:16
بزنم لهت کنم میتونیستی بازکنی با پاک کردم حروف انگلیسی اول یکم نگاه کن ببین چه ادرسیه دیگهههههههههههه نی نی وبلاگ ادرس خودش رو اول ادرس وبم مینوشت برای همین بازنمیکرد
مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:28
چه مرواریدایی داری خوششششگلم , خدا حفظت کنه سادات کوچولوی نازنین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم سلامت باشین
هانا
26 دی 95 15:35
اون تیکه که رفتی پیش باباش خوابیدی اومده جداتون کرده عالییییی بود حقته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو کلا کارشه
معصومه(دخترخاله ی بابای پریناز)
30 دی 95 23:24
سلام مممنون ازاینکه به وب پریناز ماهم سرزیدی انشاالله بتونم محببتون رو جبران کنم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم ما هم از شما ممنونیم مهربون
معصومه(دخترخاله ی بابای پریناز)
30 دی 95 23:25
ببخشید یک سئوال داشتم. باتبادل لینک موافقید؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزمی ما خیلی وقته شما رو لین کردیم گلم