♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

تقلب

1395/2/19 20:35
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

                    

            

              

            

 

 راستش حالا دارم دعا میکنم به جون آقاسید که چرا نگذاشت رابطه تلفنی با دوست ای مجازیم برقرار کنم

         

از همچین آدمی با چنین کارهایی هر چی بگی بر میاد

خواهرای عزیزم راستش شکستم

وقتی فهمیدم

خیلی خورد شدم آخه خیلی دوستش داشتم

من هیچ وقت زود قضاوت نمیکنم

اولش خیلی حالم بد شد خیلی

ولی من هم  هم خدایی دارم...انشالله جدم  حضرت زهرا جوابشو بده

            

اینم از ای پی ها و وبهای قبلی این مینا خانوم من

(((((عکس از وب خواهری بلورکم))))))

 

          

             

به اسم ها و آی پی ها توجه کنید(اونایی که دورش خط کشیدم )یک آی پی مشترک و 3اسم و 3وبلاگ متفاوت معلوم نیست چن تای دیگه ساخته و ما خبر نداریم آی پی شون 85.9.110.159 اگه عکس آخری واضح نیست میتونید برید توی لینکهای وبلاگم و برید توی وب(گل خوشبوی من )اونجا وضوح عکس بهتره

          

خاله مینا یا هر اسم دیگه ای که

  داری و صاحب های وبهای تقلبی

بـــــــــــــخــــــــــــــــــــــــــدا

که نمیبخشــــــــــــــمتـــــــــــــون

شک نکنید که توی اون دنیــــــــــــــــــــــــــــــــا

جلوی راهتون رو مــــــــــــــــی گیرممممممممممممممممممم

البته اگـــــــــــــــــــــه به اون دنیـــــــــــــــــــا اعتقاد داشته باشیـــــــــــــــــد

پسندها (5)

نظرات (17)

الهه
20 اردیبهشت 95 14:19
اجی نمیدونم چی بگم تنها کاری که میتونم بکنم سکوته اجی همین و بس تو هم سکوت کن
الهه
20 اردیبهشت 95 14:38
الهی بمیرم این حال بدتو نبینم اجی اروم باش و با یا خدا خودتو اروم کن اجی خدا خودش جای حق نشسته اجی خودش به وقتش حتما جواب کسایی که این کارارو میکنن میده اجی خودتو درگیر این موضوع نکن تو خانواده داری دختر داری و همسر داری باید به اونا برسی اجی میدونم سخته که از فکر این اتفاق در بیای اما امیدت به خدا باشه و توکل به خدا بکن اجی یه ایت الکرسی یا زیارت عاشورا بخون اجی اینجوری هم اروم میشی هم به خانواده ات میرسی اجی منم که همیشه کنارتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت خواهر
الهه
20 اردیبهشت 95 15:02
خدا نکنه اجی منم خیلی دوست دارم و برام خیلی عزیزی اجی ممنونم اجی لطف داری خداروشکر که حرفام ارومت کرده اجی هر وقت خواستی باهام حرف بزنی یا بیا وبم یا اگه ایمیل داری به این جیمیلم elahemorteza43@gmail.com ایمیل بده اجی تمام سعیمو میکنم تا بازم حرف های خوب خوب بزنم تا از فکر اون اتفاق بیرون بیای اجی مواظب خودت و خانواده باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری آجی خوشکل و مهربونم انشالله همیشه موفق باشی گام من از طریق وب راحت آدم برا ارتباط گل من خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون
الهه
21 اردیبهشت 95 20:44
سلام اجی خوبی میخواستی بنویسی گل من نوشتی گام من خخخخخخخخ عیبی نداره اجی با اینکه ۱ سال و ۷ ماه و ۶ روزه که درس و مدرسه رو ول کردم اما خداروشکر سواد دارم اجی خخخخخخخخخ نه بابا چه لطفی اجی وظیفه اس کاری نکردم چشم اجی هر جور راحتی ببوس عزیزدل خاله رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب باتو سلام عزیزم آره والا میبینی این کیبورد گوشی ها چه مسخره بازی در میارن چه آمار دقیقی داری تو
الهه
22 اردیبهشت 95 9:06
سلام اجی خوبی خوب اروم اروم بنویس اینجوری اشتباه تایپ نمیکنی اجی،ابجیم امروز یا فردا میره خونه شون کاش نمیرفتدو بازم میموند یکی نیست بهم بگه خونه شون خیلی نزدیکه ۵ یا ۶ دقیقه راهه خوب هر روز میتونی بری ببینیش میدونی اجی ابجیم دیروز پاهاش خیلی درد میکرد چون زایمانش بی حسی بود اجی شب نشستم پاهاشو ماساژ دادم بهتر شد وای وای چه احساساتی شدم من شرمنده اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای عزیزم حالا هر روز برو خونشون کمکش کنواقعا بعد از زایمان اونم سزارین خیلی مادر حالش بد میشه من خودم تا دوماه چنان بدن درد و کمر دردی داشتم که اندازه نداشت ...باورت نمیشه اصلا نمیتونستم از جام بلند بشم من خودم قرض کلسیم و تقویتی خارجی میخوردم به خواهرت بگو با دکترش مشورت کنه بببینه چه دارویی مصرف کنه بهترهانشالله زودتری خوب میشه
الهه
22 اردیبهشت 95 12:34
اجی وجالله خجالت میکشم هر روز برم خونه شون اجی اخه شوهر ابجیم صبح ها خونه اس شبا میره سرکار اجی هر چند عید یه بار خونه شون بودم چون مامانم اینا رفته بودن زنجان عروسی منم نرفتم به جاش رفتم خونه ابجیم ۷ فروردینم رفتم سر خاک مرتضی اونم برای دومین بار یادش بخیر چقدر زود گذشت اوخی اجی چی کشیدی تو دو ماه اول به دنیا اومدن فاطمه زهرا اجی اره دکتر ابجیم بهش گفته باید کلسیم بخوره اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
وا ای آجی جونم راس میگیکاش شوهرش روزا میرفت سر کار تا تو میتونستی بری پیشش خدا رحمتش کنه انشالله وااای آجی جون نمیتونی تصور کنی مرگ رو به چشمم دیدم تو اون مدت راستی آجی جونم به خواهرت بگو تا میتونه شیر بخوره که عالیه
الهه
22 اردیبهشت 95 15:41
اخه میدونی اجی میدون تره بار کار میکنه اجی به خاطر همینه که شبا میره اونجا صبح ها خونه اس اجی خداروشکر که اون روزا هم گذشت و تو هم خوب شدی اجی حتما خیلی ضعیفه بدنت اجی تازه تو هم میخواستی دخملتو طبیعی به دنیا بیاری که با سزایرن به دنیا اومد اجی هر کی نمیتونه بچه شو طبیعی به دنیا بیاره اجی بدن قوی میخواد که بعضیا اونو ندارن ابجی من بدنش قوی هست اما تصمیم گرفت سزایرن کنه اره اجی ابجیم صبح ها شیر با شیره انگور میخوره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای آجی جونم کاش زایمان راحت بود بهش بگو خیلی خیلی خیلی کم آب بخوره و شکمش رو محکم ببنده من خودم با دوتا کمر بند شکمم رو میبستم از روز دهم به بعد بهش بگو بجای آب شیر بخوره تا شکمش بزرگ نمونه...برنج و سیب زمینی هم نخوره گردن گوسفند بخوره تا بچش زودتری گردن بگیره. ..راستی اسم بچش چیه؟ ؟ توی غذاهای هم از روغن حیوانی استفاده کنه تا شیرش قوی بشه نه خیلی گرمی بخوره نه سردی متعادل باشه انشالله همیشه سلامت باشید
♡ نسیم جون ♡
22 اردیبهشت 95 18:13
ایییییییییییییییییی خدا نهههههههههههههههه آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه
23 اردیبهشت 95 17:09
سلام اجی خوبی زایمان ابجیم خداروشکر راحت بود اجی نی نی به خاطر اینکه قلبش نامرتب میزد و بند نافش تحت فشار بود ۷ یا ۸ روز زودتر به دنیا اومد اجی اجی والله ابجیم وقتی باردار بود عین بعضیا نبود که خیلی باد میکنن تو دوران حاملگی اجی الانم لاغر شده اجی یه کم شکم داره اجی البته خودش میگه شکم دارم والله من ابجیمو اونطوری که خودش میگه نمیبینم اجی من اندام قبل از بارداریمو میبینم شکم اضافی نمیبینم اجی اجی ممنونم از راهنمایی هات فکر کنم ۲ و نیم اینا بود رفت خونه اجی ابجیمو میگم اجی بزار دفعه ابجیم بیاد اینارو میگم بهش اجی البته از طرف خودم میگم اجی اخه ابجیم به دوستای نتیم اعتماد نداره اجی نمیدونم شایدم داره اجی اما خوشش نمیاد از دوستای نتیم اجی اجی هر وقت رفتی حرم واسه دوست منم دعا کن اجی اسمش فاطمه زهراس اجی مثل اسم دخمل تو اجی والله میخواستن بزارن شهریار اما بیخیال شدن میخوان بین امیرحسین و امیرحسام یکیو انتخاب کنن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم هر جور خودت صلاح میدونی گلمممممممممم به آجیت بگوووووووووووووو باز هم خدا رو شکر شیکم نداره چشم عزیزم شما هم برای ما دعااااااا کنید همه ی اسم ها قشنگه عزیزم
♡ نسیم جون ♡
24 اردیبهشت 95 10:09
واقعا چی گیرش میاد؟؟؟؟؟ تازه من و تو که با مینا صمیمی هم بودیم!!!!!!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خودتو ناراحت نکن نسیم جااااااان آدم مریض زیاد پیدا میشه
الهه
26 اردیبهشت 95 8:56
سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی عزیزم چشم حتمااااااااااا
کیمیا
1 خرداد 95 9:28
سلام خانمی من نفهمیدم چی شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم اینایی که دورشون رو خط کشیدم همشون یه نفر بوده با چن تا وب تقلبی یه آدم مریض و بیکار
maman
2 خرداد 95 17:21
ای وای چی شده من که عصن سر در نیوردم الهه کیه ؟اون طرف کی بوده ؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه عزیزم اسمش مینا بود که بعدا معلوم شد چن تا وب تقلبی داشته به اسم فاطمه سادات و نیلوفرو...
کیمیا
8 خرداد 95 11:10
عجب آدمای بیکاری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا جای تاسف داره
zakieh
8 خرداد 95 19:37
عجب آدمای بیکاری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره والا میبینی خواهر بیکار و مریضضض
ツ دختــر بابا ツ
16 خرداد 95 15:18
ایییییییییییییییییییش یه مدت نبودم چقدر ذهنم راحت بود خاک بر سرا هنوز هستن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره والا میبینی بعضی ها چه بیکارنننننن
عاطفـه
19 خرداد 95 13:21
وآی خدای مَن |: