♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

4ماه و1روزگی گل دخمل و اولین پست سال95

1395/1/17 0:25
412 بازدید
اشتراک گذاری

  

              

  

یـــــــــــــــــه سلام بلــــــــند بالــــــــا به همه ی شما دوستای عزیزززززززززززم،عیدتون مبارررررررررک باشه عزیزای مـــــــــن،انشالله سال95مصادف بشه با ظهور آقامون امام زمان(عج)وحاجت روایی همه ی شمــــــــا مهربون های همیشگی

راستش خیلی وقته میخوام بیام ولـــــــــــــــــــــــــــــی ....چی بگم والــــــــا

مگه صاحب عکس بالایی بهم رخصت میده

سلام دخملک شیرینم سلام عققققققققققققققققققش مامان وبابا سلام همه ی وجودم

خیلی خیلی دوستت دارم دختر نازنینم الهی فدااااااااات بشممم مـــــــــــن

این دخمل خانوم خوشکلی که ملاحضه میفرمایید شده تمام کار وزندگی این روزهای مـــــــــا

  

              

 

  الان هم در خواب نــــــــــــاز بسر میبره که من تونستم بیام و در خدمت شما باشمممممم

  

             

  

حال و احوال این روزهای ما به لطف خدا خوبه

توی ایام عید اکثرا خونه مامانم بودیم یه چن جایی هم عید دیدنی رفتیم ولی خیلی کم بووووود،آخه همه رفته بودن مساااااافررررررت

من نیمدونم این چه رسم بدی هست که همه ی ملت فقط توی ایام عید مسافرت میرن(حالا کاری به کسایی که برا دیدن خانودهاشون میرن،یا مثلا افرادی که به خاطر شغلشون توی ایام دیگه ی سال نمیتونن سفر برن ندارم)ولی به طور کـــل رسم بدی جـــا افتاده...مگه ایام دیگه ی سال رو ازمون گرفتن

والا...من و آقاسید از اول ازدواجمون تصمیم گرفتیم تا حد امکان توی تعطیلات نوروز مسافرت نریم تا حالا هم بعش عمل کردیم بغیر از سال اولی که عقد کردیم و برا عیدسال89با هواپیما رفتیم مشهد

انصافا بهمون خوش گذشت ولی نه اونطور که باید و شاید

اول اینکه نوروز خییلی خیلی شلوغه اصلا آدم هیچی رو نمیفهمه

بعدش هم هزینه ها (هواپیماو هتل و ...)توی نوروز خیلی بیشتر می شه

پناه بر خدا  توی جاده ها هم که همه بسیج شدن و آماده ی بردن ملت تصادفی هستن

یه جمله ی خوب وصف حال این مطلب

کسایی که توی نوروز مسافرت(مخصوصا با ماشین )میرن،بایدبدونن که احتمال بازگشتشون به خونه 50% هست

خب بچسبسم به بحث خودمووووووووووووون

روز اول عیدبا آقاسید و فاطمه زهرا سادات رفتیم حرم(نزدیک خونمون)خیلی باصفا بود و خوش گذشت.برا همتون دعــــاییدم(دعا کردم)خخخخخ مغز متفکر رو حــــال میکنید،نه خدایییش کی به ذهنش میرسید

  

             

  

 دخملی عین این پیرزن هایی که هرجا رو گیر بیارن لم میدنا... به مـــن لم داده بووووووود

 

بعد از زیارت هم رفتیم خونه مامانم و تا شب اونجا بودیمممممممممممم

خیلی خیلی خیلی خیلی خوووووووووووووش گذشت

مامانم یه نهار خومشزه ای پخته بود (نگران نباشید به جای همتون خوردم)خخخخخ

  

                

  

عصر هم رفتیم (دور دور )ما باماشین خودمون و مامانم اینا هم با ماشین خودشون البته داداش علیرضـام اومد پیش ما .(یه چن تا امامزاده هم رفتیم که خیلی چسبید)

  

             

                                      اینجا هم توی حرم هستــــــیم

  

راستی عیدی های فاطمه زهرا سادات

من و آقاسید وجه نقد بهش میدیم و یه دنیاااااااااااااا عششششششششششششققققق

مامانم یه انگشتر خیلی خیلی خوشکل و ناز(برا کوچولویی های خودم بوده فک میکردم فروختتش ولی مامان مهربونم مامان عزیزم اونو نگه داشته بوده برا دخمللللللللممممممممم)خیلی عاشقتم مامانم خیــــــلــــی

بابام هم 50 هزار تومن وجه نقد

داداش محمدم هم 20 هزار تومن وجه نقد

داداش علیرضام هم 10 تومن وجه نقد

فدای مهربونیاتون بشششششششششششششششم مـــــــــن

  

روز سیزده هم جاتون خالی رفتیم پارک و تا ساعتای 4 عصر نشستیم و خیلی خیلی خیلی خوش گذشت بعدش زود اومدیم خونه چون داداشم باید میرفت قم(آخی دلم براش تنگ شدههههههههه)بابام هم باهاش رفت و برگشت

توی پارک به هممون خوش گذشت خیلی خیلی خیلی زیاد

مامانم یه نهار توپ درست کرده بود با کلی تنقلات،من که از بس باقله خوردم مردم

راستی توی پارک یه چن تا سرسره سنگی بود که جاتون خالی اونقدر با داداشام رفتیم و بازی کردیم که چادرم پر از خاک شد

بعدش هم بعدش هم

سوار کشتی وایکینگ ها شدیم(البته بگم کشتی ملوان زبل هم نبودا از بس کوچیک بوووود)

ولی من اولین بارم بود وسط 2 تا داداشام نشستم(به امید اینکه اونا هوای من رو دارن ولــــی) ای دل غافل

دیگه آخرا داشتم میمردمبا اینکه وسط نشسته بودیم ولی احساس میکردم الانه که بیفتم (خدا این حس رو به گرگ بیابون نده)

هیچی دیگه چون فقط ما بودیم یه پسر کوچولو از مسئولش خواستم نگه داره،خدا رو شک ختم بخیر شد

بعد از اینکه پیاده شدیم مامانم که کل مدت ما رو میدید با خنده بهم گفت:محجوب زشته بخدا چرا جیغغغغغ میکشیدی؟؟؟؟

گفتم: به خدا قسم من نبودم

مامانم گفت :تنها دختری که توی کشتی بو تو بودی!!!

گفتم: مامان من فقط از ترس میخندیدیم

 مامانم گفت: پس اون جیغ های دخترونه رو کی میکشیــــــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گفتم :علیرضــــــــــــــــــا

یعنی مامانم نمی دونست از خنده چیکار کنه

من کل مدت یه جیغ هم نکشیدم ولی داداش کوچیکه ی کوچیکم عین این دختر های لوس و جیغ جیغو آبروم رو برد

چه بسا ملت فک میکردن من هستم دارم جیــــــــــــــــغ بنفش میکشم 

ولی واقعا واقعا کلی خوش گذشت

بعدش هم رفتیم خونه مامانم با داداشم و بابام خداحافظی کردیم آقاسید رسوندشون ترمینال

شب هم شام خوردیم و اومدیم خونه

ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ولـــــــــــــــــــــــــــــــــی

داداشم علیرضا همش به خاطر رفتن داداش محمدم گریه میکرد

بهش زنگ میزد و با گریه میگفت:حالا کی با من تلویزیون نیگاه کنه...حالا کی شبها توی اتلق من بخوابه...حالا کی با من بازی کنه.....وای جیگر هممون کباب شد

آقا سید که چشاش خیس اشک شد

آخه مدل حرف زدن علیرضا جیگر سنگ رو کباب میکرد

مامانم هم که همش سعی داشت خودش رو کنترل کنه و لبش رو گاز میگرفت ولی چشاش خیس بود از اشک

وااااااااااااای خیلی دوری از فرزند سخته،مخصوصا بــرا یه مـــادررررررررررر

علیرضا بعد از تلفنش اومد و رو پای مامانم خوابید ولی جو همچنان سنگین بوووود

دیگه دلم طاقت نیاورد رفتم پیش  مامانم و سرش رو توی آغوشم گرفتم و با صدای بلند گریه کردم

میدونستم الان فقط یه آغوش گرم و یه شونه برا گریه میتونه مامانم رو آروم کنه و این تنها کاری بود که از دستم بر میومد(الان هم با یاد آوریش اشکم سرازیره)مامانم محکم سرش رو روی سرم گذاشت و فشار داد و گریه کرد خیلی زیاد....آخ مامانم...همه ی دنیای من...عاشقانه دوستت دارم...از خدا میخوام همیشه سلامت باشی و عاقبت بخیـــــــــــر

هممون به خاطر رفتن داداشم گریه کردیم با اینکه میدونستیم 3 ماهه دیگه بر میگرده ولــــــــــــی...

خب دیگه خانوداه که کوچیک باشه همینه دیگه همه عاشق همن ماشالله(خدا رو شکر)

  

    یکی از روزهایی که رفته بودیم خونه مامانم و فاطمه زهرا توی کرییرش خواب بود

  

            

       لباسی که وقتی باردار بودم داداشم از قم سوغات آورد(خیلی نازززززززززززه)

  

راستی یکشنبه (95/1/15)رفتیم و واکسن 4 ماهگی گل دخملم رو هم زدیم

خدا رو شکر کمتر از واکسن 2 ماهگی اذیت شد ولی یه چن باری تبش رفت بالا که قطره بهش دادم و الحمدلله خوب شده

  

               

  

قبلا از بهداشت باهام تماس گرفتن و گفتن شما برا سفیر سلامت انتخاب شدین و اگه قبول کنید باید یه کتاب که بتون میدن رو بخونین و برا اطرافیانتون توضیح بدید،شاید هم تلفنی سوال هایی ازتون بپرسن

ماهم قبول کردیم

ایندفعه که رفتیم مرکز بهداشت،کتابش اومده بود که بهمون دادن خیلی کتاب خوبی هست.خانومه میگف فقط 10 نفر از بین کل مراجعه کننده های این مرکز انتخاب شدن

  

              

            به نظرم کتاب خیلی مفیدی هست،نکات خوبی از نوزادی تا بزرگسالی داره

                     مــــــــــــن الان سفــــــــــیر سلامتمــــــــــا حواستون بـــــــاشه

 

برا دخملی هم اسباب بازی های جدید خریدیم که خیلی ازشون استقبال کرد

یه عروسک دست که من اسمش رو گذاشتم موش موشک،دخملی خیلی از دیدنش تعجب میکنه

و یه بازی که برا هوشه البته دخملی فعلا برا خوردن ازش استفاده میکنه خخخخخخ(چون برا سنین بالاتره)

  

                 

  

                   شـــکار لحظه های نــــــــــاب مـــــــــــــــــادرانـــــــــــه

                        

 الهـــــــــــــی مــــــــــــــــن بــــــــــــــــه قربونــــــــــــت بــــــــرررررم

  

               

                                      رمز گوشی مـــــــــــــــــــن

                                                                        فقط دخمــــــل

  

                  

   

راستی بالاخره بعد از آموزش های فراوان دایی جونی های شما ،یاد گرفتن چجوری ذوق شما بکنند و با شما صحبت بفرمایند

بخدا راس میگم داداشام خیلی وقته بچه کوچولو ندیدن

علیرضا تا چن مدت پیش به آقاسید میگفت چجوری ذوق فاطمه زهرا بکنم؟؟؟؟خخخخخخخ

آقاسید هم با مهربونی میگفت اینو بهش بگو و این کارو بکن و.....الان دیگه راه افتاده الحمدلله

داداش محمدم هم که تازه قبل عید اومد و فاطمه زهرا رو دید بنده خدا هنوووووووووووز تو شوکه و باورش نمیشه دایی جون شده

روزای اول اصلا بلد نبود دخملی رو بگیره (عزیزم خیلی ناشی بود)

ولی بعد از چن بار دیدن دخملی کار به جایی رسید که...

خانوم خانوما توی اتاق دایی هاش جایگاه داشتن .....بــــــــــــــــــــلــــــــــــــــه

داداشام وسط خودشون پتو و بالشت رو جوری میذاشتن که دخملی راحت بتونه لـــم بده(این اخلاق لم دادنش به آقاسید برده هــــا)و تلویزیون ببینه

وقتایی هم که خسته میشد و غر میزد، داداشم بغلش میکرد باهاش بازی میکرد(داداشام بیش از اندازه عسلک رو دوست دارن)مامان و بابام هم که نگوووووووووووووووو  و   نپرررررررررررررررس

فقط اینو بدون عسل خانوم

                                           همه ی ما عاشقتــــــــــــــــــــــیم

پسندها (19)

نظرات (39)

تو و ما
17 فروردین 95 1:32
سلام . خسته نباشی. ببین ما وبسایت لوازم کار دست داریم، مثه زیور الات، لوازم منزل و حتی مد و لباس مانتو و انواع دیگه که اگه بمون سر بزنی میتونی ببینی. همشون کار دست هستند و با دستگاه نیستن. واسه حمایت از هنر دست خوشحال میشم به تو و ما سر بزنی. http://www.tovama.com مرسی
.•♥خواهری بلور♥•.
17 فروردین 95 1:53
سلام گلم شبت بخیر کلی نظر دارم برای ترکوندن الان برم بخوابم که .... آپ رو هم حسابی بخونم فردا صبح زود زبان دارم دانشگاه اونم اوففففف با استاد ....اوففففف کلا اوفففف یعنی عاشقتم با ژست عکست کاش نزدیک تر بود قیافت رو می دیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عشقم خوبی توووووو؟؟؟دلبرکم چطوره؟؟؟؟ اینکه کلا اوووووووووووف در اوووووووووووف شد آخ خواهری کجای کاریتازه این هم آقاسید بزور اجازه داد تا اون اردک زرده رو روی صورتم جاساز نکردم نذاشت عکسو بذارموگرنه بخدا من خوشتل تر از اون اردکه هستم
الی
17 فروردین 95 12:11
سلااااااااااام مامانیه گل خوبید؟؟؟دخملمون چ بزرگ شده وااای که من عکساشو میبینم دلم ضعف میره براش... نوروزتون مبارک عزیزم و روز مادرو بهت تبریک میگم سال خوبی باشه براتون... ببخشید که دیر سر میزنم... کوچولو رو ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری مهربونم خیلی ممنون عزیزم انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید خواهش میکنم عزیزم
الهه
17 فروردین 95 12:45
سلام اجی جون خوبی خسته نباشی اوخی بمیرم برات اجی چه اشکات میریخت موقع رفتن داداشت درکت میکنم اجی ولی یه چشم رو هم بزاری ۳ ماه شده و داداشت باز اومده پیشت اجی حالا بریم از این دخملی جانت بگیم اجی یعنی من بودم میخوردمش اجی اجی فکر کنم عین خودم تپل مپلی نه اخه خودم تپلم البته لاغر شدما اجی اجی دست داداش های مهربونت و دست مامان بابات هم درد نکنه بابت عیدی هایی که به دخملت دادن اجی ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و خندون باشن ان شاءالله اجی دخملتو از طرف من ببوس و مواظبش باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون گلم آره آجی جووونم واقعا دوری از عزیزان خیلی سخته راستش ناراحتی مامانم خیلی خیلی داغون کرد انشالله که داداشم به سلامتی برمیگرده آجی چووون اتفاقا دخملی خیلی ظریفه ولی نمیدونم چرا تو عکس هاش بزرگ نشون میدهالبته بگما لپ خوشتل داره ها ولی اندامش خیلی لاغر و باربی هست خیلی لطف داری مهربون همیشگی
مامان مریم
17 فروردین 95 14:27
سلام عیدتون مبارک دختر ناز بزرگ شده ماشا چه مادر مهربونی ستی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم عید شما هم مباررررک خیلی لطف داری مهربون
♡ نسیم جون ♡
17 فروردین 95 15:13
سلاااااااااااااااااااام چه عجب بالاخره دخملی اجازه داد آپ کنیوااااااااااای من الهی فدای اون چشماش بشم چقدر ناااااااااااز نگاه میکنهمیگم یه سوال دارم:محجوب جونی شما تو چه شهری زندگی میکنین؟؟؟ آخه چرااااااااااااا چراااااااااااااااااا اون صورتت رو نذاشتی ببینیماینقدر با اون اردکه زشت شدی که نگووووووووووووو( الکی مثلا کار اشتباهی کردی ) آپ کردم بیا اگه دلت خواست یه سری بزن. ببوس دخملی رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون بله بالاخره خوشمل خانوم رخصت دادن تازه این عکس هم تحت نظارت شدید امنیتی آقاسید گذاشتم الان اومدم گلممممممممم
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
17 فروردین 95 15:26
سلام عزیزم خوبی؟ ای جان دلم این وروجک رو ببین چه خوردنی شده عشقه ها عشق عزیزم غذاها نوش جونتون کادوها و عیدی ها مبارکتون باشه ان شاءالله همیشه خانوادتون دور هم باشن و شادالهی امین دایی ها خیلی خواهرزاده هاشونو دوس دارن خو خیلی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون جای شما خیلی خالی بود گلم آره واقعا دایی ها خیلی خواهر زاده هاشون رو دوست دارن
آیداکوچولو
17 فروردین 95 16:57
سلام فاطمه زهرا کوچولو ؛عیدت مبارک خوشحالم که ایام نوروز حسابی بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی عیدی هاتم مبارکت باشه راستی منم عروسک کپلک رو دادم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم عید تو هم مبارک خاله جون انشالله همیشه سلامت باشی عیدی های تو هم مبارک باشه عزیزم
تنها امیدم خدا
17 فروردین 95 17:36
سلام خواهر گلم،ان شاالله ک همیشه زنده و سلامت و دل خوش باشین،و ان شاالله خدای مهربون دخمل گلتون رو براتون حفظ کنه.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم انشاالله به همچنین انشالله نی نی خودتون
بانو
17 فروردین 95 18:19
سلام عزیزم خوبی؟؟ ای جونم گل دختر بزرگ و ناز شده انشالله به زودی داداشت برگرده رمز گوشیت خیلی باحاله چکار کردی اینطوری شد؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم الحمدللهخوبیم انشالله شما هم سلامت باشید خیلی لطف داری گلم عزیزم این یه نرم افزار قفل هست به نام DIY Locker خیلی جالبه
مامان محدثه
18 فروردین 95 1:31
سلام عزیزم. عیدت مبارک. خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته. دخملی خوشگل مارو ببوس. ماشاالله چقدر دوست داشتنیه.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم عید شما هم مبارک انشالله همیشه خوش باشید نظر لطفته عزیزم
الهه
18 فروردین 95 2:23
سلام اجی خوبی ببخشید مزاحم شدم اجی جومونگ از این به بعد ساعت ۷ شب میده تکرارشم 5 صبح و ۱ ظهر میده اجی از فردای سیزده بدر زمان پخشش اینجوری شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم گلم آره دیدم دیگه ساعت 3عصر نمیذارهپس بگو ولو تغییر کرده ممنون که بهم گفتی مهربونم تو بهترینی
مامان حلما
18 فروردین 95 3:29
سلام عزیزم خوبی سال نوت مبارک گلم انشاالله سال خوب پر برکتی داشته باشین گلم ای جونم گل دختر بزرگ و ناز شده ببوسش عزیز دل رو ببخشید که کم میام اخه خیلی گرفتارم برام دعا کن منو فراموش نکن دوستم سر نمازهات
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزمیییییی خیلی دلتنگت بووودم فدای مهربونیاات گلم ببوس عشق من رو تو هم برا ما خیلی خیلی خیلی دعا کن خواهر عزیزم
♥فاطمه معصومه♥
18 فروردین 95 22:19
سلام بر سفیرسلامت خودمون خخخخ خوبین؟خذداوشکر یه گذاشتین ولی خیلیی ...خدا گلدخترمونو حفظ کنه عزیزم ان شااللهظهورامام زمان امسال باشه ب حق حضرت زینب...این دعاروم بخونید وهم در لیستحاجتهاتون اولی ظهورامام زمان باشهدعای #شرف الشمس این دعا در روز ۱۹ فروردین هر سال برای برآورده شدن #حاجات نوشته می شود،از طلوع تا غروب آفتاب فرصت دارید دعا را بنویسید و در زیر آن حاجاتتان را بیان کنید و در قرآن قرار دهید. انشاء الله حوائجتان برآورده خواهد شد. ✨بسم الله الرّحمن الرّحیم✨ اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی،، 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 کـانـال یـک قـــ👣دم به مــعــجـ👑ـزه telegram.me/joinchat/As5ZkTzMSAQ9l0JFvzllxwAs5ZkTzMSAQ9l0JFvzllxw برامنم دعا کنیا خخخ اینکه تو قم قبول شم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خو دیگه سفیر سلامت شدن همین دردسرها رو هم داره دیگههههدیگه از این لحظه شما برا ملاقات با وبلاگ من باید از یه ماه قبل وقت بگیریدیعنی من الان خیلی مهمم خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم واقعا خیلی خوبی انشالله حاجت روا بشی تو هم برا ما خیلی خیلی خیلی دعا کن
مینا
18 فروردین 95 22:35
سلاااااااااااام هووووراااااااااا بلاخره آپیدیآخه من چی بگم چرا با احساساتم بازی میکنی اخه نمیگی من دیوووونه میشم؟؟دلم بدجور هوای دخملیتو کرده فداااااشمحجوب عکستو دیدم کلی ذوقیدم خخخخخخ خدایی به فکرت میرسیدولی اون اردک مزاحم نذاشت روی ماهتو ببینم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عققققققشمممممم خوبی توووو بله دیگه بزور آپیدییییم عزیزم من که کاری نکردم قابل تو رو ندارهوظیفه بنده با احساسات ملت بازی کردنه نه دیگه خدایی این به فکرم نرسیده بودددولی انصافا دعایید من باحال تر بود نه؟؟؟ دیگه چیکار میشه کردفعلا که اون اردکه جای ما رو گرفتهههههای روزگار بی مروت
الهه
19 فروردین 95 1:38
سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم خجالتم نده توروخدا اجی لطف داری تو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم فدای مهربونیات
♥فاطمه معصومه♥
19 فروردین 95 6:18
سلام وای اه با تبلت مسخره مامانمنظر گذاشتم اصلا هیچی ننوشته....منظورم این بود که خدارو شکر یه پست گذاشتین...چشم سفیر سلامت جون به من برای پست بعدیتون لطفاامروزوقتشوبنویسین خخخ....ممنون منم دعاتون میکنم ان شالله هم حاجت رواشیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره بابا این تبلت و گوشی ها همین بلا ها را سر آدم میارن حالا چون تو عزیزی اجازه داری هر وقت خواستی بیایدیگه چیکار میشه کرد باید گناه کنم و از بند (پ )استفاده کنم انشالله عزیزم انشالله
نفس1
21 فروردین 95 12:28
سلاااام عزیزم....ماشالله دخملت خاانوم شده..ایشالا زیر سایه شما همیشه شاد باشه... من اون مرغرو میخام..میشه یرام پست کنی..ممنون..تشکر... من عید یا مهمونی بودم یا مهمون داشتمووخیلی خستم..از سال بعد اگه هنوز اینجا بودیم میرم مسافرت اشکال نداره به 50 درصد برگشتمم راضیم... میبوسمت هم شمارو هم دخمله نازتو...دخملتو محکم میبوسم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانووووووم خیلی دلم برات تنگ شده بوووود گلم ممنون عزیز دلمممنن چشم تو آدرس دقیقتو بده دقیقابرات می پستم یعنی چی اگه اینجااااا بودی یعنی چی 50درصد احتمال داره برگردی کجا برگردی؟؟؟
نوعروس عاشق
21 فروردین 95 17:28
سلام خانومی مهربون مرسی ک سرزده بهم سر زدی و ممنون از کامنت محبت آمیزت عزیزدل ماشاالله چ دخمل نازی داری...خداحفظش کنه براتون چه خاطرات خوبی داشتید تو ایام عید...ایشاالله همیشه کانون خانواده سه نفرتون گرم باشه و همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید عزیزم روی گل دخمل نازتم ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم گلم قابل تو رو نداشت خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری خواهر گلم واقعا از حضورت خوشحال شدم عزیزم فدای مهربونیاات انشالله عزیزم انشاالله هزارتا بوووووسبرای تووووو
الهه
21 فروردین 95 18:47
سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز چون روز اول ماه رجبه دلم نیومد روزه نگیرم اجی الان که دارم دارم بهت نظر میدم روزه ام اجی قبل از اذان تورو هم دعا میکنم اجی شایدم زودتر دعا کردم چون من یه اخلاقی دارم زودتر دعا میکنم البته این عادت رو بیشتر تو ماه محرم و ماه رمضون دارم اجی تو هم به دخملت شیر میدی تا دو سال نمیتونی روزه بگیری مواظب خودت و دخملت باش اجی از ژرف من ببوسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عققققققشممممم واااااااای عزیز دلم نمیدونی چقدر وقتی نظر پر از مهرت رو خوندم خوشحال شدممممم الهی من به فدای مهربونی های آجی گلم بشممممم خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم هزار تا برای توووووو که تکی
همسر محمد (سکانس هایی از یک ازدواج متفاوت )
21 فروردین 95 21:06
سلااااااااااااااااااااااااااااامم.. چه وبلاگ با مزه اییییی.. خیلی غرقش شدم و خیلی لذت بردم .. خدا حفظ کنه این بانوی کوچیک روووووووووو هر کی دختر داره جاش وسط بهشته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم نظر لطفته مهربوووونم واقعا دخملت عشقنپرچم دخملت بالاست هر چی میخوام بیام وبت نمیشههههه
راضیه سادات
22 فروردین 95 0:42
سلام دقیقا سن زندگی ما هم مثل شماس با این تفاوت که ما فرزندی نداریم دعا کن برامون زیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر گلم انشالله به زودی خبر نی نی دار شدنت رو توی وبن مینویسی گلمممممممم خدا بزرگه گلم
الهه
22 فروردین 95 6:51
سلام اجی خوبی خسته نباشی اوخی اجی خوشحالم که با نظرم خوشحالت کردم اجی خدا نکنه اجی فدات بشم من اجی وظیفه اس کاری نکردم که
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم فدای مهربونیاات گلم انشالله همیشه سلامت باشید التماس دعا
نفس1
22 فروردین 95 11:07
منظور از اینجا بودن ایران بودنه... 50 درصدم خودت گفتی دیگه..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا میخواین از اینجااااااا برین احتمال داره کدوم کشور برین انشالله هر چی خیره پیش بیاد گلمممممم
الهه
22 فروردین 95 14:51
سلام اجی خوبی خسته نباشی ممنونم اجی به همچنین خودت اجی امر دیگه ای هست بگو اجی انجام میدما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووو آجی جووونم همین که برامون دعا میکنی یه دنیا ازت ممنونم
کوثر
22 فروردین 95 18:44
سلام چه روز های خوبی داشتید من که هنوز وقت نکردم خاطراتم رو بنویسم . به وبم بیا منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره خدا رو شکر روزهای خوبی بود مخصوصا با بودن گل دخمل اووووووومدممممممممممممم
الهه
22 فروردین 95 18:55
چشم اجی یادم باشه دعا میکنم اجی راستی تو کی بازم نی نی میاری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آجی جونم مثل اینکه دلت هوای اینووووووو کرده که یه هلی کوپتری بیام برات فک کنم باید در این مورد با خانوم خونه(مامان تبسم گلی )بیاییم براااااات بله
الهه
22 فروردین 95 22:17
اجی تو ۱ ماه بعد از اینکه شیرتو از دخملت گرفتی باید بازم نی نی بیاریا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو حتما باید با خانوم خونه بیاییم برات
الهه
23 فروردین 95 12:52
سلام اجی خوبی ببخشید اجی اگه عصبانیت کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم نه عزیزم این چه حرفیه شوخی کردم بابا
الهه
23 فروردین 95 14:15
عجب
مامان هانیه
24 فروردین 95 10:14
سلام عزیزم سال نو مبارک،ان شاالله سالی پر از برکت و شادی داشته باشین ماشاالله چه قدر ناز شده فاطمه زهرا جون خدا حفظش کنه از طرف من ببوووووووسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم عید شما هم مبارک خانومییییییییییییی خیلی لطف داری خواهرم ممنونم هزارتا بوووووس برای توووووو
ツ دختــر بابا ツ
25 فروردین 95 11:30
سلام سلام خواهری خوبین ؟ اقا سید خوبن ؟ نفس کوچولوی ما چطورره ؟؟؟ وووی وووی نگاش کن چقــــــــــــــدر عــــــسل شده ماشالله ماشالله محبوب جونی اسپند فراموش نشه ها ، عزیز دلم خیلی ناز شده .. 4 ماهگیشم پسا پس مبارک بببخش منو خواهری پاک فراموشت کرده بودم بهت سر میزنم از این به بعد ببوس عسلک رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام نازنینم فدای تووووووووووو ما همگی خوبیم خدا رو شکر گلم تو چطوری عزیزم آره دیگه دخملی خانومی شده برا خودشششششش فدای مهربونیات
ツ دختــر بابا ツ
25 فروردین 95 16:13
سلام مهربون بازم خوبه و خداروشکر بخاطر چندتا سوال یاد ما هم افتادی والله اجی من خودم بلد نیستم فیلم از اینستا کپی کنم ولی مطمئن باش توی نت سرچ کنی کمکت میکنه ، خودم واسه ذخیره کردن عکسا اسکرین شات میکنم ( عکس صفحه ) .. کامنت هایی که واست میاد رو اگه میخوای delete کنی یه انگشت میزاری رو همون متنی که میخوای پاک کنی بعد بالای صفحه یه چندتا چیز میاد که یکیش واسه mationt هست و عکس یه سطل زباله است روی اون میزنی و پاک میشه ، اگه پاک نشدن و بعد مدتی دیدی که هستن هنوز مطمئن باش نت نداشتی و پاک نشدن و باید دوباره پاک کنی با نت خوب و پسر سرعت چون ایسنتا باید نت پرسرعت داشته باشی مثلا وای فای . پیج اینستاگرام که هیچوقت حذف نمیشه و میمونه همیشه فکر کنم ،،، اینکه عکساتم هستن یعنی نت نداشتی صدرصد و پاک نشدن . من خودم یاهو دارم با یاهو هم دوتا پیج زدم چون یاهو فرق میکنه با جیمیل و محدودیتی نداره ، ساخت یاهوی من برمیگرده به زمان قبل تحریم ها ولی الان که اجازه ساخت یاهو نمیدن ، یاهو محدودیتی نداره ولی جیمیل چون مال خودِ ایران هست خیلی محدوده و اقدامات امنیتیش بالاست .. بعد اینکه اگه بخوای وارد پیج قبلیت بشی خب یکی user name ( نام کاربری ) و یکی هم password ( رمز اکانت ) وگرنه نمیشه وارد بشی . با هرگوشی اندرویدی میشه در صورت اینکه این دوتا رو بلد باشی ، بیشتر پسورد فراموش میشه ولی سعی کن همیشه پسورد اکانت هات یکی باشه ، من پسورد فیسبوک و تویتر و یوتیوب و وب و اینستاگرامم یکیه تا اخر عمرم فراموشم نمیشه فدای مهربونیات که بهم سر زدی امیدوارم کمکت کرده باشم ببوس گلمو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیاات عزیزکم
ツ دختــر بابا ツ
26 فروردین 95 10:57
محبوب جون فکر کنم منظورت دایرکت باشه درسته ؟ چون اونجا میشه چت کرد و واست پیام خصوصی میاد ، اونو اگه یکم انگشتت رو بگیری روش گزینه delete میاد و پاکش میکنی اجی من خودم خیلی دلم میخواد بلد باشم دابسمشایی که میبینم واسه خودم سیو کنم ولی بلد نیستم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فدای مهربووونیات گلممممممم ای تو روحششششششششش هر کاری میکنم حذف نمیشه
♥من♥
28 فروردین 95 15:01
اوووووووووووووووووف خسته شدم واااااااااای دارم از گرسنگی میمیرم مامان وبابام دارن ناهار میخورنخودت میدونی دیگه تازه فقط6ماهه آدم درست حسابی شدم براهمین خدا خیلی چیزا قسمتم میکنه امروز روزه گرفتم ینی فقط سه روز خواهم گرفت تا گناهای گذشته واینده امرزیده بشن و کلی ثوابای دیگه .....................خوب چرااینجا نظر دادم دلیلش اینه خلاصه تونستم یکم تو نظراتتون فضولی کنم خخخخ به یه نظر افتادم که اسمشون همسر محمد هست براشون جوابیدی که وبشون باز نمیشه گفتم شاید بازم نمیتونید برید برا همین اومدم راهنمایی کنم این ادرس وبلاگشونه عزیزم:manvamohammad.blogfa.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزمممممممممواقعا سختهههه حتما حتما برا ماهم دعا کنیااااااااا انشالله قبول باشه نازنینم خیلی ممنون گلمممممم لطف داری عزیزم حتما برامونبدعااااااااااا
مامان لیدا
4 اردیبهشت 95 18:24
4ماهگیت مبارک باشه فرشته کوچولو بووووس به روی ماهت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هزار تا اووووووووووووووومممممم مممممما برا تو خواهر گلمممممممممم و عزیز دلم
مامان افسون بابامحمد
5 اردیبهشت 95 1:05
ای جان هزارالله اکبردخترتون مثل عروسکهخداحفظش کنهپس الکی نیست که انقدرنی نی هانازن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیز دلممممممممممممممممممممم انشالله به زودی نی نی های ناز شما رو میبینیم
مامان آرشیدا
20 اردیبهشت 95 19:00
خدا دختر نازنینت رو حفظ کنه. من عااااشق اون عکسشم که موقع شیر خوردن نگاتون میکنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومی انشالله انشالله شما هم همیشه سلامت باشید آره خودم هم خیلی دوستش دارم
ماه بانو
21 تیر 95 12:14
سلووووم خخخخ مامان منو که نگو چه نی نی نازی خوردنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووو عزیزم انشالله قسمته خودت با یه بابای خوشکلش