♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

ماه تولد

1394/3/9 11:19
967 بازدید
اشتراک گذاری

من خودم مرداد ماهی هستم و آقاسید شهریور ماهی هستن

و نی نی دلبندمون آذری میشه (الهی فداش بشیم)

شما دوستای گلم  و نی نی های خوشکلتون ماه تولدتون چیـــــــــــــــــه؟؟

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان منتظر
9 خرداد 94 11:47
سلام عزیزم.. مرسی که به وبلاگم سرزدی.. ان شالله نی نی شماهم به سلامتی به دنیا بیاد و بغلش کنی... راستی هنوز جنسیت نی نی نازتون مشخص نشد؟؟ محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون ذاستش اگه خدا بخواد این هفته باید برم سونو سلامت و آزمایش ژنتیکخیلی استرس دارم برام دعا کنید هنوز نمیدونیم چیه ولی فک کنم پسر باشه خخخخخخخخخخخ
مامان منتظر
9 خرداد 94 11:52
سلام عزیزدلم.. من آذری هستم و شوهرم اسفندی... بچمون اگه خدا بخواد سالم باشه و به دنیا بیاد بهمنی میشه... راستی اون تاریخی که تو وبلاگم گذاشتم برای بچه قبلیم هست که تو دو ماهگی کورتاژ شد... هیچ تغییری تو وبلاگ ندادم درباره نی نی سابق هم چیزی ننوشتم فقط الان میخوام تاریخشو تغییر بدم.... برام دعا کن که این دفعه نی نیم سالم باشه...ممنونم که به وبلاگم سر میزنی... محجوب بانو سلام خانومی انشالله که به سلامتی ومیمنت نی نی خوشکلتون بیاد توی بغل مامان و بابای مهربونشو هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد.... حتما برات دعا میکنیم گلم برای حاجت روا شدن و همچنین سلامتی نی نی خوشکلت ذکر یونسیه رو زیاد تکرار کن که واقعا معجزه میکنهاستغفار هم عالیه منتظر عکسای نی نی خوشکل و سالمت میمونیم التماس دعا
عمه سپیده
9 خرداد 94 12:31
من خردادیم... نی نی مون ایشالا شهریوریه!! محجوب بانو سلام عزیز دلم انشالله به سلامتی ما هم منتظر نی نی خوشکلتون و عکساش هستیم
roya
3 مرداد 94 11:51
من خردادیم...نباید منو ازدست بدین..خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو این که صد البته