♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

چرا وبم داغون شدددده

1396/10/23 23:03
767 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيزكككك مامان
امروز تو ٢ سال و ١ ماه و ٨ روزه شدي نازنينمممممم
مرسي كه هستي
مرسي كه ماله من شدي عروسكمممممم
الان خيلييييي عصبييييم خيلييييي ناراحتممممم
از تغيراااات ني ني وبلاگ خيليييي بهم ريختم
خيليييييييي زيااااد
از نظر خودشون خيلييييي تغيرااات خوبي انجام دادن
واقعا هم تغيرااااات زيبايي انجام دادننننن
ولي به چه قيمتييييي
به قيمت از دست رفتن سن شمار بالآي وب
به قيمت حذف شدن امكان پخش آهنگ آنلاااااين
به قيمت حذففففف شدن كامل اسكريپتها تو منوي تنظيمااااات كه واسه كدهاي زيباسازي وبلااااگ بووووود
الان ديگه هييييييچ زيباسازي نميتونم واسه وب بزارم
حتي لوگوي وب هم نميتونم قرار بدمممممم توي وب خودم
حتي نميتونم قالب عوض كنمممممم
قالب دوستونه كه ديگه حرفش رو نزززززن
بنظرم اينا ابتداييييي ترين امكانات يه مدير وب بود كه متاسفانه مديريت اصلي ني ني وبلاگ اينا رو از ما گرفت
واقعاااااا نميدونم چراااااااا
اينا پيش پااااا افتاده ترين إمكانات بوووود چرا حذفشون كردن
و حالا ما براي زيباسازي وبمون بايد تو يه خط كه خودشون توي تنظيمات برامون گذاشتن حركت كنيم
و فقدددددد ميتونم از معدود چيزايي كه برامون گذاشتن انتخااااب كنيممممم
حتي قالببببببب نميتونيمممم انتخااااب كنيم مثل قبلاااا
ناراحتمممممم
خيلييييي ناراحتتتتت
چقدرررر زيبا بوووود سن شمار بالآي وب
ولي اونم ازمون گرفتن
اومدن ابروش رو درست كننن زدن چشمشممممم كور كردن
ناراحتمممم خيليييي زيااااد
به مديريت تلگراف زدم
ولي جواب روشني ندادن گفتن مسلما تغييرات اولش سخته پذيرشش و اين حرفا
ولييييي حرف من تغيراااات نيستتتت
حرف من حذف اختياراااااتموننننن هست
اينكه ديگه حتي يه قالب نميتونيم بر أساس ميل خودمون انتخاب كنيم
يه پس زمينه نميتونيم بر أساس سليقمون بزاريم
تازه ميخواستم برم و قالب سفارش بدم واسه فاطمه زهرا كه با عكساش درست كننننننن

راستششششش احساس الانم بهم ميگه ديگه اينجا نياااام
ديگه ننويسممممممم
ديگه نبااااشممممممممممم
وقتي جايي هستي كه حتي ظاهرش رو نميتوني بر أساس سليقت تغييييير بدي
چرا بايد بموني و واسش وقت بزارررررري
احساس ميكنم مثه يه برده شدم كه بايد فقددددد رو يه خط مستقيم راه بره و خودش حق انتخاااااب نداره

در حاااال فوراااان هستم از ناراحتييييي
تمام زيباسازي هاي وبم پريده
آهنگ وبممممم
قالب خوشكلمممممم
پس زمينه دلبررررم
دود هوا شدهههه
✍️ تایید و ثبت مطلب
پسندها (4)

نظرات (11)

الهه
25 دی 96 8:44
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اروم باش و توکل کن به خدا اجی 
نسیم
25 دی 96 9:51
نداشتن اختیار خیلی سخته!!! اینکه برای همه چی و همه کارت تصمیم بگیرن و تو حتی نتونی اعتراض کنی خیلی سخته خیلیییییی!!!! من یکی که واقعا ازین روند خسته شدم
آیداکوچولوآیداکوچولو
26 دی 96 21:50
سلام فاطمه زهرا جون. منم این تغییرات رو دوست ندارم ولی چاره ای نیست😑
زیبا
27 دی 96 9:35
سلام عزیزم خوبی؟ انشاالله که اوضاع به کامت باشه. خدا نی نی ت رو واست همیشه صحیح و سالم حفظ کنه عزیزم. بهت پیشنهاد میکنم بیا بلاگفا. راحت تره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلاااام مهربوووونم تو خوبي خوشكلمممممم 🌸😍😍 چي بگم والا خواهررررر اينجا ٣ ساااال خاطره ثبت كردم نميتونم ازش دل بكنم 🙁
الهه
29 دی 96 9:39
سلام اجی خوبی ۱ بهمن اپم اجی تونستی بهم سر بزن میدونم سرت شلوغه اجی منظورم اینکه هر وقت وقتت ازاد شد بهم سر بزن اجی ممنونم
آجی ثمینـــــ
1 بهمن 96 19:49
سلام محجوب بانو جون برای تغییر قالب برین قسمت پایین توی منوی کاربریتون(ویرایش قالب وبلاگ)بعدشم برین تو قسمت فوتر یا هدر یادم نیست الآن.. راستیییییی چرا نمیآین وبمون..منو آوین منتطرتونیم..کلوچه رو هم بجامون بچلونیدمحبتمحبتخندونک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عاره عزيزم ميدونم همشوووو ولي ديگه نميشه از قالبايي غير از اينا استفاده كرررد بديش اينه محدوده
آجی ثمینـــــ
1 بهمن 96 19:51
ادامه کامنت قبل: میتونین به نی نی وبلاگ تلگراف بزنین و همه این هارو بگین..جواب میدن
✿ ماMے jوטּ✿✿ ماMے jوטּ✿
3 بهمن 96 2:09
اره منم موافقم خیلی بد شده😭😭😭😭😭 چ کاری بود اخه مگه چیش بود ،،، من بعد مدت طولانی امدم وب یهو شوکه شدم گفتم چرا همه چیز بهم ریخته اصلا وارد نبودم چیکار کنـــــممم 😀😀😀
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
دقيقا خيبي شوكه كننده بود😫😐😂😂
کورش
15 اردیبهشت 97 14:50
سلام چه وب قشنگی دارین بهتون تبریک میگم مرسی که بهم سر زدید باعث افتخاره چشم قالب رو در اولین فرصت درستش میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
ممنونم لطف دارين خيلي لطف كردين ممنون از حضورتووووون🙏🏻🙏🏻🙏🏻
مامانمامان
16 اردیبهشت 97 13:08
سلام . من طراح وب سایتم به عنوان یه فرد یه کوچولو با تجربه بهشون تلگراف زدم که حداقل از سمت چپ بخش آرشیو سالیانه رو حذف کنین و همون منوی قبلی رو بذارین که آخرین پستهای وبلاگ رو نشون بده. وقتی اسم یه پست تو منوی سمت چپ به چشم می خورد یکی کنجکاو می شد و لینک رو باز می کرد ولی الان هیشکی نمیاد چند صفحه رو بگرده ولی قبول نکردنخندونک دستشون درد نکنه. . در ضمن 8 ساله که با نی نی وبلاگ کار می کنم ببین من چقدر دلم سوخته. یه عالمه مطالب من حذف شد که تو بخش صفحات جداگانه کار کرده بودم حالا من انقدر رو وبلاگمون حساسم هر سه ماه بیست تومن رو هم می ریزم که تبلیغاتش حذف بشه.  
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااي عزيزم واقعااااا درستتتت ميگييييي آفرررررين اون موقع ها ب قول شما كنجكاوي ميكردن ببينن اين عنوان ب كجا ميرسه ولي حالاااااا 😐😐😐😐😐 واقعا جاي ناراحتي داره راستش منم خيليييي بهشون تلگراف زدمممم ولي گفتن تغيير سخته و اين حرفا ولي خب حرف من تغيير نبود حرف من محدوديت هايي بود كه واسمون آورده بودن ولي خداييييي من جاي تو بودم سكته وو ميزدممممم 😂😂😂😂 تو ديگه چيييي كشيدي خواهر وتقعا هزار برابررررر من ناراحت شديييييي دركت ميكنم كاش حداقل تغييرات اجباري نبوووود
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
25 اردیبهشت 97 11:56
آخیغمگین منم اولین بار اومدم همین حسو داشتم. دیگه عادت کردمزیبا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آررررره واقعااااا خيلييي حس بددددي بووود 😢😢