♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

1سال شیرین با شما

1395/2/21 17:29
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

         

دیروز

بوی بهشت ما

♡1 ♡ساله شد... با

♡♡♡ 95 پست ♡♡♡

♡♡♡ 90 صفحه نظر عمومی♡♡♡

♡♡♡و بیش از 150 نظر خصوصی ♡♡♡

♡♡♡وکلی خاطره که باخواهرای عزیزم توی این مدت داشتم♡♡♡

        

سلام دوستای عزیزم

خوبین عزیزای من؟

انشالله همیشه سلامت باشید و در پناه آقا امام زمان(عج )

اومدم بگم که وبم ♡ یک ♡ساله شد

بله دوستای گلم ♡ 1 ♡سال گذشت با تمام خوشی ها و ناخوشی هاش

♡1♡سال گذشت به چه سرعت

به قول گفتنی انگار همین دیروز بود که ♡♡دوماهه ♡♡باردار بودم و یه روز  از صبح تا شب هر کاری کردم نتونستم خودم وب بسازم و با گریهگریه رفتم پیش شوهری و گفتم نمیشه...نمیتونم بسازم

اونم بغلم کرد و گفت:عزیز دلم فردا میریم کافی نت برات میسازیم

و من مثل دختر بچه های لوس و نازنازی پام رو تو یه کفش کرده بودم و وسط سالن جیغ میزدم که نههههه  الان وب میخوام

و آقاسید با چه مکافاتی تونسته بود راضیم کنه که فردا بریم 

فک کنم فردا یا پس فردای اونروز بعد از حوزه آقاسید اومد دنبالم و رفتیم کافی نتی و بوی بهشتم رو ساختیم و این وب شد بهشت واقعی ما

           

 

  

نظرات (38)

الهه
21 اردیبهشت 95 18:28
اجی تولد وبت مبارک باشه ان شاءالله که همیشه سلامت باشی اجی تعداد نظرهای وبم 3841 هست اجی تعداد نظرهای حذف شده هم ۶۲۵ تاس اجی اخه تو امکانات سرور وبم یه امکانی هست وقتی نظرایی رو که خصوصی هست یا تکراری هست رو حذف میکنم میره تو زباله نظراتم اجی حذف دایمم میشه کرد اما تو زباله اس اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون همیشگی خیلی ممنون عزیزم وااای آجی جونم ماشالله تو دیگه رکورد زدی برا ما تعداد نظرات عمومی رو نمیزنهفقط صفحه میزنه
مامان نجمه سادات
21 اردیبهشت 95 18:37
سلام بانو بالاخره اومدممممممممم عزیزم یکسالگی وبتت مبارک هوراااااااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون
الهه
21 اردیبهشت 95 18:40
اجی عجب حالا ناراحت نباش اجی توروخدا خجالتم نده اجی لطف داری
سیمرغ
21 اردیبهشت 95 20:08
عیدت مبارک عزیزم خدا رو قسم میدم به این روز عزیز که به تمام آرزوهاتون برسید:قلب::بوس:
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم خیلی لطف داری مهربون انشالله عزیزم انشالله انشالله همیشه سلامت باشید
مامان نجمه سادات
21 اردیبهشت 95 21:47
بانوی عزیزم همسرت طلبه اس مثل شوهری من عایا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزمخودم طلبه هستم
مامان آرشیدا
22 اردیبهشت 95 1:52
سلام خانومی. من اندروید اون برنامه رو روی گوشی نصبیدم، قسمت fun makeup
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون گلم برم پیداش کنم
مامان هانیه
22 اردیبهشت 95 10:30
یک سالگی وبت مبارک محجوب بانو ان شاالله که همیشه از روزهای خوب دختری براش بنویسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر مهربونم انشالله عزیزم انشالله
maman
22 اردیبهشت 95 11:44
تولد تولد تولدتش مبارک تولد وبت مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون
مامان گلی
22 اردیبهشت 95 15:46
سلام /مبارکه.انشاا. در پناه اقا امام زمان شاد و پیروز باشید و الهی که خدا فرشته کوچولوت رو برات صحیح و سالم نگه داره در کنار پدرش و شما.ماشاا خانمه برای خودش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم خیلی ممنون خواهرم انشالله عزیزم انشاالله دعا میکنم هر چه زودتر یه فرشته کوچولوی ناز مثل ریحانه ی عزیز گیرت بیاد و داغ ریحانه رو از دلت پاک کنه مهربون هرچند داغ عزیز اونم فرزند هیچ وقت فراموش نمیشه ولی یه فرشته کوچولوی ناز میتونه تسکینی برا دل پر دردت باشه خواهرم
maman
22 اردیبهشت 95 18:18
محجوبم چرا پست 4 ماهو 1 رئزگی رو فیلتر کردن نشون نمیده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا واسه من که باز میکنه
.•♥خواهری بلور♥•.
22 اردیبهشت 95 21:55
خواهر خصوصیم نمی دونم رسید ؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووآره رسید
maman
23 اردیبهشت 95 16:22
محجوبم با گوشی هم ک اومدم رفت تو پیوند ها ینی فیلتر بود حالا نمیدونم چرا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعااااااااااااااااا
مامان لیدا
24 اردیبهشت 95 3:17
مبارکه یه ساله شدن وبتون چه خاطره با مزه ای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر عزیزمممممممممممم آرهوالا، حالا که دارم فک میکنم میبینم چه مامان کوشولویی بودم مننننننننننن
maman
24 اردیبهشت 95 14:41
سلام مجحجوبم با فتو شاپ درستیدم گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هااااان
my-.
26 اردیبهشت 95 1:14
سلام محجوب بانوی عزیز لطفا تلگرافت رو چک کن. برات پیام گذاشتم
نفس
26 اردیبهشت 95 9:38
مبارکهههه مامان نینی! بدو بیا جفت وبام آپمممم!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووووووووووووووووو اومدمممممممممممم
مامانی گیتا جون
26 اردیبهشت 95 12:24
تبریک می گم بانو جان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم فدای مهربونیات
♡ نسیم جون ♡
26 اردیبهشت 95 14:30
سلام لطفا به وبم بیا و آخرین پستم رو بخون. محتاج دعا هستن اون طفل معصوم ها
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم اومدم خوجشتلمممممممممممممم
مامان حلما
27 اردیبهشت 95 15:20
😭😭😭نمیدونم چرا هر کار میکنم پیام هام نمیاد گریهههههههههههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چرااااااااااااااااا
نفس
28 اردیبهشت 95 16:29
غیبت صغری داری! کجایی خواهر!؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مرگ بر بی وای فایی
فافا
29 اردیبهشت 95 11:19
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه انشالله سراسر وبلاگت پر از خاطره های خوش باشه خیلی خیلی مبارکه من موقعی که وبلاگ درست کردم به هیچ کس نگفتم. همسری نمیدونه دیدی که توش پره از حرفها خاک برسری علیه مادرشوهر! من خودم کافی نتی ام!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا اگه شوهرت بفهمه که با بند ناف گوجه سبزت دارت میزنه
♥من♥
30 اردیبهشت 95 17:24
هنوز محجوب اون هیچ خخخخخخخ توبیمارستان که رفته بودیم تادکترو دیدم سرگیجم خوب شد خخخخ گفت سرم بدم؟؟؟ گفتم نه بابا کی حوصله داره یه ساعت بخوابه اینجا؟؟؟؟براهمین دوتا آمپوووووووووول داد خخخخخخخ الان همه پرستارا منو دیدن اونقدر خوششون اومده بود با همشون دوست شدم خخخخ اون پرستارم که امپولارو زد یاابوالفضل چنان زدهاااااااا دیگه داشتم میمیردم مامانمم نبود ناراحت بودم اخه همیشه رو پاهای اون دراز میکشیدم خخخخخخخ الان اولین امپول رو میخواد بزنه رنگشم قرمز بود از اون بدهااااا دیگه پام ده متر پرید اونور الان دومی رو میخواست بزنه گفتم یاابوالفضل اینم هست خخخخ خلاصه کلی گپ زدیم وخندیدیم همه با تعجب نگام میکردن وقتی بیرون اومدم اخه هیشکی باورش نمیشد 18 سال داشته باشم چون به قیافم نمیاد همه میگن اول راهنمایی میخونی خخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم چیا کشیدی انشالله که هکیشه سلامت باشی اول راهنمایییی
بانو
30 اردیبهشت 95 17:26
سلام عزیزم یه ساله شدن وبلاگت مبارک انشالله دختر گلت همیشه سالم باشه راستی رمزپست قبلی رو هم بده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر عزیزم خیلی ممنون مهربونم عمومی شد عزیزم
maman
31 اردیبهشت 95 23:06
سلام محجوبم کجایی دلمون تنگید واستون !!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم دل به دل راه داره عزیزمممممممممممم
♥فاطمه معصومه♥
3 خرداد 95 0:01
سلام محجووووووووووووووب جون خوبی؟نیستی؟حتما رفتی مشهدوقتی اومدی بیاوبلاگم ببین چقدر خوشگلیدممممممم منکه خودم وقتی بازش میکنم پروازمیکنم از زیادتی عشق خخخخ آهنگشو گوش کنیا اونقدر هیجان انگیز میشه برا وبلاگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخ خدا از دهنت بشنوه خواهر اومدم پیشت گلممممممممم
مامان آنیسا
3 خرداد 95 7:20
یکسالگی وبتون مبارک ایشالا که همیشه از خاطرات خوشتون اینجا بنویسید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم انشالله
پریسا
3 خرداد 95 10:38
سلاام ممنون مرسی خدا دخترتو حفظ کنه زنده باشه برای منم دعا کن خدا جواب دل شکسته ام و بده من داغ بچه دیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون عزیزم انشالله واااااااای چفدر بد انشالله حاجت روا بشی خواهر
مامانی گیتا جون
5 خرداد 95 9:49
تبریک می گم خانمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزمممممممم
سیمرغ
5 خرداد 95 13:56
سلام عزیز دلم خوبی ؟دخمل خوشکلت خوبه؟یه مدتیه نیستی کجایی؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم چی بگمم والا فقـــــــط وای فای خراب خــــــــــر است
آیداکوچولو
5 خرداد 95 22:30
تولد بوی بهشت مبارک ان شا الله تولد خودت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی آیدا جان این هـــــــــا برا تو و مامان عزیزت
خواهری بلور
6 خرداد 95 21:57
سلام خواهی بازم بوی دزد ... متقلب http://1399.niniweblog.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر خوبمممممممممممممم آره قبلا وبش رو دیدم الان میرم
maman
6 خرداد 95 23:43
سلام اجی کجایییی نیستی کم پیداییی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وای فای خـــــــــــــــــــراب خـــــــــــر استتتتتتتتتتتتت
نگار
7 خرداد 95 15:40
سلام بردوست یکسالهو واقعی وب رامین ماهم همین روزایه ساله میشه قالب جدیدمبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آدرستون رو ندارمممممممممممم خیلی ممنون مهربونملطف داری
zakieh
8 خرداد 95 19:35
بانو
9 خرداد 95 0:26
سلام عزیزم اخه من رمز ندارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم اومدم پیشت
نفس
9 خرداد 95 9:31
چه عجب خانوم تشریف اوردن! بدو بیا رمزو رد کن بینیممممممم!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه تشریف فرما شدیمممم الان میام پیشت
الهه
9 خرداد 95 10:08
سلام اجی خوبی خسته نباشی بلاخره این نتت دریت شد اجی اجی راستی اگه دوست داشای رمز پست جدیدتو بده اجی من حتی رمز قبلیم زدم اشتباه بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم آره بابا گرفتار بودیم والااصلا دیگه اینترنت شده اکسیززژرنبخداااا عزیزم بدون رمز شد
خواهرت ژینا
8 مرداد 95 14:04
محبوب بانوی سلام! ماهم برگشتیم وبمون. وای ماشلاا فاطمه زهراایی خیلی ماه شده! اصلا یه دونه است عزیزم مخصوصا عکس پایینی چشمای نازش خیلی ناز تر افتاده خدا حفظش ککنه الاهییی ماشلاااااااااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم به سلامتی خوووووووووووووووووش اووووووووومدیییییییییییییین خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربوووووووووووووووووونمممممممممممم