♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

♡♡♡6سال با هم بودن♡♡♡

1394/12/12 12:01
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

       ♡♡♡ پیوند عاشقانه ما 6سالگیت مبارک ♡♡♡

                      

پسندها (16)

نظرات (30)

الهه
12 اسفند 94 12:09
اجی 6 سالگرد ازدواجتو بهت تبریک میگم اجی امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و شاد و خوشبخت باشی اجی نظرتم تایید کردم ممنون که نظر دادی اجی به نظرت دیر مامان نشدی اخه ۶ ساله ازدواج کردی دیر بچه دار شدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر گلم خیلی لطف داری عزیزم برامون خیلی دعا کن مهربوووون آجی جوون ما 6ساله که ازدواج(عقد )کردیم ولی ساله نود عروسی کردیم اون موقع هم من پیش دانشگاهی بودم بعدش هم که کنکور و این چیزا
♥عاطفه♥
12 اسفند 94 12:20
تبریک میگم عزیزمممممممممراستی دارم آپ میکنم منتظرتونم ها حتمابیاین این یکی فرق داره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووووو عزیزم
الهه
12 اسفند 94 13:00
اجی اخه چی بگم اخه اجی کنکور ایا از این ور زندگی میکنی دخترتو بزرگ میکنی از این ورم کنکور دادی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آجی جووونم کنکور رو که 3سال پیش امتحان دادم الان دیگه دارم درس میخونن کنکور پررررررررر آجی حالا دعا کن ترم جدید که شهریور هست بتونم درسم رو به بچه داری و همسرداری و خونه داری هماهنگ کنم از الان خیلی استرس دارم
بانو
12 اسفند 94 19:16
سلام عزیزم خوبی؟ دختر گلت خوبه؟ من فروردین امسال(۹۴) نامزدی کردم و مرداد هم عقد کردم حدودا میشه هشت ماه. الان هم 24 سالمه که چند روز دیگه میشم 25 سال عزیزم چقدر زود عقد کردی.عقد کرده بودی مدرسه هم میرفتی؟سخته الان چه رشته ای درس میخونی؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم وااای عزیزم پس مدت زیادی نیست که همخونه شدین یعنی عقد و عروسیتون یکی بوده دیگه آره؟؟ الان خونه ی شوهری دیگه آره؟ آره وقتی عقد کردم دوم دبیرستان بودم وقتی هم سوم دبیرستانم تموم شد(تابستون )هم عروسی کردیم یعنی تابستون سال90 روز عروسیم توی آرایشگاه یه 10تا عروس بودیمهمه من رو نشون میدادن میگفتن ایشون 17سالشهداده عروسی میکنه من هم اینجوری میشدم پیش دانشگاهی رو هم توی خونه آقاسید گذراندم یعنی خونه خودم بعدش هم کنکور و رتبه زیر500دانشگاه سراسری ولی دانشگاه نرفتم بجاش اومدم کجا؟؟؟ حوزه علمیه یعنی شما الان داری با یه آخوند صحبت میکنییییی موهاتو بکن داخل دختره ی چش سفید آره دیگه خواهر الان هم سال سوم حوزه هستم و دو ساله دیگه تموم میکنم درسم رو ولی با این مرخصی هایی که گرفتم فک کنم به 3یا4سال بکشه ولی از ته دلم خدا رو شکر میکنم که طلبه شدم نمیدونی چقدر از این انتخابم خوشحالم
.•♥خواهری بلور♥•.
12 اسفند 94 19:36
سلام عزیزم به سلامتی ،خیلی خوب وقتی نی نی دار شدی به نظر من البته به من بود می گفتم بعد دکترات، بعد از 30 سالگی بچه بیار عسلی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره دیگه چیکار میشه کرد خواهریباید زندگیمون رو به یه جایی میرسوندیم و من هم یه کم بزرگتر میشدم بعد نه دیگه تو رو خدا30 سالگی انشالله که هر چی خیره پیش بیاد
الهه
12 اسفند 94 21:07
اجی اخه از دستت چیکار کنم وقتی دیگه ازدواج کردی باید بیخیال درس و اینا میشدی اجی استرس به خودت وارد نکن اجی به نظرم بهتر بود درس نخونی اجی دخترتم که یه ذره بزرگتر بشه بهت خیلی وابسته میشه و نمیتونی درستو بخونی اجی به نظرم بهتره درسو ول کنی ارزش نداره به خاطر درس از خانواده ات دور بشی دور نمیشی اما خوب اگه زیاد سرت تو درس باشه و کمتر به زندگیت برسی یه کم دور میشی اجی اینارو به خاطر خودت گفتم اجی امیدوارم ناراحت نشی از نظرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نه آجی مهربونم چرا ازت ناراحت بشم گلم میدونی چیه آجی من خودم خیلی خیلی به درس علاقه دارم آقاسید هم همینطور میدونی آجی آقاسید کم کم اگه خدا بخواد میخواد دکتری امتحان بده حالا خودت فک کن وقتی با هم میریم مهمونی از من بپرسم حالا تو که شوهرت دکتری داره خودت مدرکت چیه من چی بگم آجی؟ ؟بگم دیپلمم رو هم بزور گرفتم می دونی آجی دلایل من برا درس خوندن اول علاقه خودم و آقاسید هست بعدش هم شرایط محیطی و اجتماعی اطرافمون هست راستش خودم هم خجالت می کشم بگم شوهرم فلان مدرک رو داره ولی من آجی جووونم برام خیلی دعا کن گلم درسی که من میخونم خیلی خیلی سخته واقعا باید براش وقت بذاری و مخت رو بکار بندازی انشالله که موفق میشم
مامان حلما
13 اسفند 94 1:25
سلام مبارک باشه به سلامتی 60ساله بشه الهی عشق منو ببوس امیدوارم کنار هم زندگیه شیرینی داشته باشن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خیلی لطف داری عزیزم خیلی ممنونم گلم چشم حتما تو هم ببوس روی ماه من رو
♥عاطفه♥
13 اسفند 94 3:38
حضرت زینب رو دیدین تو پست امام حسین...؟؟؟عکسشوگذاشتم یافقط اومدین پست اول روخوندین رفتین؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بگم خدا چیکارت نکنه دختر دیشب ساعت 2نیمه شب اومدم وبت وقتی پست حضرت زینب رو دیدم یعنی بگم چی چنان ترسیدم که با سرعت نور وای فا رو خاموش کردم پریدم توی اتاق خواب همش میگفتم الان یکی از زیر تخت میاد منو میگیره یعنی تا صبح مردم
الهه
13 اسفند 94 7:50
سلام اجی خوبی اصلا من تسلیم شدم تسلیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم انشاالله که تو هم خوب باشی نه بابا این چه حرفیه آجی جوونم التماس دعا
مامانی گیتا جون
13 اسفند 94 10:04
بهت تبریک می گم بانو جان امیدوارم قطار زندگیتون همواره روی ریل خوشبختی حرکت کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری عزیزم ممنون از دعای قشنگت مهربونم انشالله
الهه
13 اسفند 94 17:07
اجی مگه دروغ میگم اخه انگار نه انگار مامان نشدی و هنوزم به فکر درسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خوووو آجی چیکار کنمتو که نمیدونی چقدر از اطرافیانم منتظر شکست خوردنم هستن آجی جوونم یه چیزایی رو نمیشه گفت آدم فقط باید توی قلبش نگه داره فقط ازت میخوام برام دعا کنی آجی مهربونم
♥فاطمه معصومه♥
13 اسفند 94 17:12
سلام خخخخخ چرا ؟؟؟منم شب ساعت12دانلودش کردم از ترس داشتم میمردم نگاه نکردم صبح به خودم جرات دادم دیدم والان دیگه عادت کردم خخخخخ هعی عجب روزگاری واقعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا روزگار عجیبی شده میگم کاش لینک دانلودش رو توی وبت میذاشتی
♥فاطمه معصومه♥
13 اسفند 94 17:15
واقعا طلبه این؟؟؟؟؟؟؟چقدرشاید به هم نزدیکیم نه؟؟؟؟منم قران وحدیث میخوووووووووام خدا کنه قبول شم دعاکنیدا........راستی شرایط قبول شدن اون رومیدونید؟اگه میدونیدمیشه تووبلاگم توضیح بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره طلبه هستم خیلی خیلی هم از این بابت خوشحالم و خدا رو شکر میکنم اومدم گلم
♥فاطمه معصومه♥
13 اسفند 94 17:17
شرمنده اگه ترسوندمتراستی خیلی کنجکاوووووووووم ازکجایین؟؟؟؟؟جون من بیاین تو وبلاگم جواب بدین اوف خسته شدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزم خواهش میکنم
مینا
13 اسفند 94 19:04
مبارکه مبارکایشالااا صدسال نه هزار سال جمع سه نفریتون در کنارهم شادو خوشحال باشید عزیزمراستی من به روزم دوست داشتی بهم سر بزن بانو.باافتخار لینکم شدید عزیزم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم مییییییییییسسسسسیییییییییی گلم انشالله عزیزم انشاالله اومدم عزیزم ما هم با کمال میل شما رو لینکیدیم
♥فاطمه معصومه♥
13 اسفند 94 20:08
سلام خواهرجون....یه سوال داشتم که سوال یکی از دوستابود:میشه بیای وبلاگم و شرایط حوزه علمیه وطلبه شدن رو بگی...ممنون میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ببین عزیزم حوزه علمیه خواهران 5 سال طول میکشه یعنی یه دوره 5 ساله داره که وقتی تموم شد سطح 2 حوزه رو بهت میدن که معادل لیسانس دانشگاه هست یعنی وقتی دوره 5 ساله حوزه رو تموم کردی هم میتونی برا سطح 3 حوزه امتحان بدی هم میتونی برا فوق لیسانس دانشگاه شرکت کنی دیگه این که با سطح 2 حوزه میتونی وکیل بشی ، سردفتر بشی، و کلا تمام شغل هایی که با لیسانس حقوق و فقه و حقوق وجود داره میشه با سطح 2 حوزه بری همون شغل دیگه اینکه از سوم دبیرستان هم میشه وارد حوزه شد من خودم بعد از پیش دانشگاهی وارد حوزه شدم شاید باورت نشه توی کلاس ما خیلی ها لیسانس دانشگاه داشتن
♥عاطفه♥
13 اسفند 94 22:42
یه سوال دیگههههههههه .... حوزه چیه دقیقا؟؟؟؟؟؟ینی اگه اونجا درس بخونی ملا میشی؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنیا یعنی اگه پیشم بودی چنان میبافتومت( این تیکه رو جناب خانی برو)که مثل متین فقط به یه جا زل بزنی خخخخخخخحخخخخخح ببین خواهر گلم حوزه رشته ای هست تو مایه های علوم قرآنی و حقوق و فقه حقوق و اینا یعنی درس هایی مثل فقه(احکام ) صرف و نحو (عربی )دیگه برات بگم تاریخ و حدیث و روش سخنرانی و روش تدریس و روش تحقیق و قانون و.....اینا رو داره وقتی هم درست تموم شد میتونی استاد بشی میتونی معلم بشی وکیل بشی سردفتر ازدواج و ....هم میتونی بشی اگه مرد باشه میتونه قاضی هم بشه ببین اگه دوست داری تو یه محیطی درس بخونی که جنس مذکر نباشه و سوادت هم زیاد بشه واقعا لیسانس حوزه (سطح 2حوزه )از فوق لیسانس دانشگاه هم بار عملیش بیشتره باز هم در خدمتیم خواهر گلی
سید صدرا حسینی
14 اسفند 94 0:00
سلام ممنون که به وبلاگ من سر می زنید . انشاالله که کودکتان همیشه سالم و سر حال باشد. آرزوی موفقیت برایش دارم.
مامان کسری
14 اسفند 94 1:09
سلام بانو گرامی پیوندتان مبارک همیشه و در هر لحظه خوش و خرم باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون مهربونلطف داری عزیزم
الهه
14 اسفند 94 7:51
سلام اجی خوبی خوب بابا اجی گریه نکن اجی ولی دخترت یه کم بزرگ بشه بیشتر بهت وابسته میشه اجی بچه داری و زندگی و درس خوندن خوبه اما خوب نباید خودتو قاطی درس کنی اجی اینارو به خاطر دخترت دارم میزنم اجی اگه تو و باباش که همسرت هست سرتون مشغول درس باشه پس کی میخواین به فاطمه زهرا برسین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم حرفات کاملا درسته ولی فقط خدا باید بهم کمک کنه و بتونم بین زندگیم و همسر داریم و فاطمه زهرا داریم توازن برقرار کنم اگه خدا کمکم کنه یه 4سالی بیشتر نیست خدا خودش هوامو دارهتو هم برام دعا کن آجی
نگار
14 اسفند 94 15:07
سلام شیخ محجوب منوبادتونه؟؟؟ من آبجی رامینم. حالتون خوبه؟؟ من همیشه میخونمتون ازچهارماهی که بارداربودی وب رامین(یادمان نگاشتی برای یگانه برادرم)چون عکسای خیلی شخصی زیادداره رمزی شده. اماوب خودم هست اگه دوست داشتی واگه وقت داشتی بیا درضمن فوت آقای طبسی روتسلیت میگم بهتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام مهربونم مگه میشه دوست عزیزی مثل تو رو فرامووووش کنم چطوری عزیزم رامین جونم چطوره تو همیشه به ما لطف داشتی خواهر مهربوونم خیلی دوست داشتم وبت بیام ولی باز نمیشه نمیدونم چراباز نمیشه واقعا ناراحت کننده بود من هم به شما تسلیت میگم
شقایق
14 اسفند 94 18:23
ایشالا پیوند عاشقونتون 120 ساله بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی محبت داری مهربون انشالله
الهه
14 اسفند 94 23:17
سلام اجی خوبی اصلا من تسلیم سکوت تمام هیچی نمیگم خخخخخخ
الهه
15 اسفند 94 6:30
سلام اجی خوبی اخه تو حرفامو گوش میدی باز حرف خودتو میزنی عجب دختری هستیا به خاطر همین گفتم سکوت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
♥سیما♥
15 اسفند 94 15:43
سلام من برای اینکه نوشته ها رد بشن فقط از یه کد استفاده می کنم//همین
♥سیما♥
15 اسفند 94 15:44
نــــ♥ـــی نـــــ♥ــی دخملیتون رو هم از طرف من و آزین ببوسینش//
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیزم
الهه
15 اسفند 94 15:50
بله بله میبینم که هنوزم میخندی تو بخند اجی من اینجوری ساکت باشم
♥عاطفه♥
15 اسفند 94 17:37
خخخخخخ پس خداروشکراونجا نیستم.....ولی هلی کوپتری میومدی میرسیدی
نگار
15 اسفند 94 20:38
نمیدونم چرابازنمیشه آخه این وبلاگم خجالیته یکم . beach2016.blogskay.com حالااین آدرسشه ایشالاکه موفق شی بیای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بازززززز نمیشههههه
آیداکوچولو
24 اسفند 94 9:07
مبارک باشه