♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

و دوبارهعكس نوشت

1396/5/30 0:10
420 بازدید
اشتراک گذاری

🌹🌷🌹🌷🌹😍😍😍😍😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عشق دايي بزرگه و دخملك
ميكشد شانه را بر زلف پريشانشششش

 

 

 

 

 

 

 

 


سورپرايز تولدددددم
توسط داداش بزرگه و باباييم
ممنونم كه هستيييييين

آنها معتقدند بنده ٢٤ ساله شدم

 


🏻🏻🏻🏻
حسسسسس خوبي دارم به اين عكسسسس

بقول خيليا شده مثل عكسايي كه واسه تبليغات ميگيرن

 

 


رفته شرت حمامششششش رو كرده سرررررش

عجبااااااا

سلااااام مهربوناي من
خواهرااااااي خووووبم
خوبين عزيزاي هميشه همراه من
چقدر دلم واستون تنگ شده بود
يه چن مدتيه ني ني وبلاگ بهم ريخته
كلييييي نظر خووووشكل بدستم رسيده
كه در اولين فرصت تأييد ميكنم
اين مدت رفته بوديم خوووووش گذروني
جاااااي همتووووون سبزززززززز
منتظر يه پست رمز دار باشيد
دوستتون دارم
ميبوسمتون
التماس دعا خيلي خيلي محتاجيم
يا علي

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

الهه
30 مرداد 96 19:47
سلام اجی خوبی ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه دخملت رو برات اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااام آجي خوشكلممممم لطف داري تو مهربوووونم سلامت باشي عزيزم انشاللهمحبتمحبت
هلیا
31 مرداد 96 19:54
سلام عزیزم چه گلدختر نازی دارید خدا همه ی بچه ها در پناه خودش حفظ کنه ممنونم سر زدید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام گلممممم خيلي لطف داري عزيز جانممحبت انشاللهفرشته ما هم از شما ممنونيم
آیداکوچولو
3 شهریور 96 17:46
سلام دختر زیبا چه عکسای ناز وقشنگی تولد مامانی گلت هم مبارک باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربون ممنونم عزيزم چسماي خوشكلتون، قشنگ ميبينهمحبت سلامت باشيد عزيزجشن
مامان صدرا
5 شهریور 96 0:48
سلام محبوب بانو انشالله همیشه ب شادی وگردش عکسای عروسک فوق العاده زیبا بود تولدتونم مبارک باشه سوپرایز داداشی و پدر جون حرف نداشت انشالله سایه شون بالا سرتون مستدام باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزيز دلممممم خيلي ممنونم مهربوووونم خيلي لطف داري عزيزمممممحبتمحبت ممنونم از حضووورتجشن
نسیم
8 شهریور 96 12:02
ماشاا.... هزار ماشاا... به عروسک خانوم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزيزمييييي مهربووووونم محبتمحبتزیبا
مامان صدرا
18 شهریور 96 18:14
اورانوس
26 شهریور 96 17:16
سلام خواهری ،ماشالله به این گل دختر ...چقدر دلم براتون تنگ شده بود ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزيز دلمممممممحبت ممنونم خوبي تووووو دل به دل رااااه داره مهربونم
مامان آریانا
7 مهر 96 12:07
سلام محجوبم دلم واسهگل دخترت ی ذره شده از طرف من ببوسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزيزم دل به دل راه داره مهربونممحبت محبتمحبت چشم حتماجشن