♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

دلم شکسته به وسعت هر چی نامردی که تو دنیاست

1396/4/4 21:04
370 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم با گوشی کار میکردم
اذان پخش شد از آی فیلم
نمیدونم چرااااااااا
یع دفعه دلم شکستتتتتت
اشکم در اومددددد
دلم گرفته
دستام و بردم بالا و خدا رو صدا زد
خدایی که از خیلی وقته ازش دور شدم
واسه ظهور آقام و سلامتیشون
و سلامتی رهبرمون دعا کردم
واسه همتون دعا کردم
و در آخر هم واسه دل خودم
واسه حال بدم
دعا کنین برام
اینروزا فقد دعاهاتون حالمو خوب میکنه

 

ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

 


عروسکم
چه خوبه که هستییییی
نازنینممممم

 

 

 

 


وقتایی که میخواد ♡بوسم کنه
لباشو غنچه میکنه
فداااااش بشم مننننن
پ.ن
مهربونا نظرای خوشکلتون بدستم رسید
در اولین فرصت تایید میکنم

پسندها (6)

نظرات (10)

الهه
5 تیر 96 10:53
سلام اجی خوبی نبینم حالت بد باشه اجی نگو که از خدا دور شدی اجی ان شاءالله زودی حالت خوب میشه اجی شاید بد بودن حالت از..... اجی ان شاءالله زود بری پیشش اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سام عزیزم انشالله عزیزم انشالله واسم دعا کن گلم
بهانه ای برای دیدنت
6 تیر 96 9:07
سلاااام.. بهتری؟؟؟ با تأخیر عید بندگی تبریک... یه "و إن یکاد" بنداز گردن نازنین زهرا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزمممممم ممنونم خوبی تووووووو ممنونم گبم عید تو هم مبارچشم خواهری التماس دعا
❤فاطمه جون❤
9 تیر 96 12:29
سلام دوستم بیا پست جدید گذاشتم یه سری بزن
♥ m.h♥
10 تیر 96 11:56
قربووونش برم من عشقم چقدررر بزرگ شده الهی شکررررت واسه این دخترک شیرین فدای دلت بشم اجی چی شده ؟؟؟؟؟؟ قربونت برم من نبینم ناراحت باشی گلم باید بخندی همیشه .... واسه ماهم خیلی دعا کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون عزیز دل خوبی تو گلمممممممم عزیزم التماس دعا مواظب خودت باش
مریم سادات
11 تیر 96 8:58
سلام محبوب بانو چطوری خوبی؟ اخی عزیزم بابت همه دعاهایی ک کردی الهی آمین! نازنین دخترت رو ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دل خوبی شما الهییی آمین چشم گلم
بهانه ای برای دیدنت
11 تیر 96 17:15
سلام.. بالاخره بعد چن مدت اومدی چه خبر محجوب بانو؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم ممنون گلم سلامتی شما خوبین خوش میگذره
✿دخترخاله سیما✿
11 تیر 96 18:56
ای جاااااااااااااااااانم/ منم تو رو خیلی خیلی بوس میکنم ناز دختر محجوب جون منم برای شما از ته دلم دعا میکنم که انشاالله حالتون خوب خوب بشه/ بخند محجوب جون تا دنیا و فاطمه زهرا گلی هم به خندیدنت بخندن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون خواهری گل و مهربووووونم انشالله تو هم حاجت روا بشی عزیزم مممممم چشم گلم
نسیم
13 تیر 96 11:11
ماشاا هزار ماشاا به این عروسک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو لطف داری مهربونم
مامانی گیتا جون و برديا جون
14 تیر 96 11:03
سلام پیرهن گل گلی ناز گل پری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم ممنون
ZahRa ❤ MahDi
14 تیر 96 14:08
سلام خوبی؟ مرسی که بهم سر زدی ان شاءالله خدا هر حاجتی که داری بهت بده ماشاءالله دختر نازت چه بزرگ شده خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام ممنونم تو خوبی انشالله انشالله به همچنین ممنونم مهربون