♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

حوزه شروع میشود،فــردا

1395/6/26 16:19
650 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                  

الوداع ای روزهای خوووووووووووش تعطیلی

الوداع ای بوی خوب تنبلی

الوداع ای تا لنگ ظهر خوابیدن

الوداع ای تا سحر بیدار بودن

الوداع ای بوی بهشت و وای فا

الوداع ای پـــیج و ای موبوگرام

الوداع ای مرخصی و مرخصی

حال و روز مننننننننننننننننننننننننننننننن

                                                                   

السلــــــام ای درس و بحث و صرف و نحو

السلــــــام ای 7 صبح بیدار باشششش

السلام ای صرف و نحو لعنتی

السلام ای جزوه های چرتکی

السلام ای بحث و درس و چٌرت صبح   

السلام ای گریه های بی امان

السلام ای درد و رنج و خون دل

السلام ای فقه و اخلاق و کلام

                                                                   

سلام خواهر جونیــــــــــا

خوبین؟؟خوشین؟؟سلامتین؟؟چه خبرا؟؟

از من نپرسید که دلم خونهاز فردا بعد از یک

سال مرخصی باید برم حــــــگریهــــوزه و درس بخونم و انشالله

3 یا 4 سال دیگه سطح 2 یا همون لیسانسم رو میگیرم آخه دوره ما 5 سالس

راستش رو بخواین الان اونقدرا هم ناراحت نیستمـــــــزیباــــــــا،یعنی ناراحت هستمــــــخطاــــــــــا ولی

نه به خاطره شروع حوزه،تازه از شروع حوزه هم خیلی خوشحالم چون دلم واسه درس بسی تنگیده

دلم واسه دوستام واستادام یه ذره شده وهمه ی ناراحتی واسترس من واسه خاطره صرف و نحوه

واقعا که این دوتا درس که هرسال بین12تا16واحدازش بایدپاس کنیم واسه غولترازکنکوره

و تمام فکر و ذهن منو درگیر کرده و اینکه دوستای هم پایه ی من الان میرن یایه4ولی من

تازه میرم پایه 2و خیلی خیلی عقبـــــــــگریهـــــــم و ناراحت.این ترم هم 12واحددارم

و 3 روز در هفته کلاس دارم و دخملی با کمال میل میره خونه مامان جون عزیزش

و فقط مشکل مسافت داریم که خدا خودش باید فرجی برسونه تا بتونیم

جایی که مد نظرمون هست خونه بگیریم و کمی از استرسمون کم

بشه و رفت و آمدمون هم راحت تر بشه،خدایا خودت کمک کن

تو که میدونی به غیر ازتو یاوری نداریم،هوامنو داشته باش

خواهرجونیاازتون التماس دعــــفرشتهـــــا دارم شدیدا

کاش بتونم این ترم و همه ترم های پیش رو کل

واحدهامو با موفقیت پـــــاس کنم و زودتری

درسم تموم بشه و راحت بشــــــم

دوستتون دارم و میبوسمتون

 

         

 

 

پسندها (12)

نظرات (22)

عاطفه
26 شهریور 95 17:08
الوداع الوداع الوداع السلام السلام السلام گریه نکن زارزارمیبرمت بازااااااااااااااااااااار خخخخخخ ترکیدم از خنددددددددددددددددددددددده خهخهخهخهخه هنوز جواب دانشگاه من نیومدهاگه نشد برم قم که ان شاالله خواهدشددددددددددددددددددددددد بابام قراره دانشگاه آزادثبت نامم کنه اونم رشته حقوووووووووق بعدشم میگه چون این رشته ظرفیتش تکمیل شده اگه قرارباشه توبری ازنوبت دوم خواهی رفتتتتتتتت...ولی مراغه نخواهم رفتتتت فقط تبریزوالله ینی چی میشه مثل مدرسهههههههه ازخونه برو دانشگاه از دانشگاه بیا خوووووووونه بعدشم بابام میگه اونوقت من میارم میبرمت...خخخخ خداکنه برم قممممممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا که الوداع تو که خدا رو شکر قم قبول شدی خواهری
عاطفه
26 شهریور 95 17:12
میگم یه وقت بدنیست بک گراندتوعوض کنیااااا چشام از حدقه دراومدن به خداااااا حالااونایی هم که میان میشینن یه ساعت تو وبت فکرکنم آستیگماتیسم چیه اونو میگیرن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فقط به خاطره تو عوضیدم
آیداکوچولو
26 شهریور 95 17:23
خداخودش کمکتون می کنه مثل همیشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله
الهه
26 شهریور 95 18:18
سلام اجی خوبی باز این حوزه ات فردا شروع میشه اجی اجی ان شاءالله که همه چی حل میشه اجی توکلت به خدا باشه اجی صبور و امیدوار باش استرسم از خودت دور کن اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چه کنیم دیگه عزیزم باید تمومش کنم به امید خدا
❤فاطمه جون❤
27 شهریور 95 3:57
چه دخی نازیییی خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربونم
❤فاطمه جون❤
27 شهریور 95 3:59
نی نی فاطمه زهرا پیج اینستا نداره؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزم نداره
نسیم
27 شهریور 95 11:32
موفق باشی خانومی
عاطفه
27 شهریور 95 14:10
عکس نازگلمونووووووووووو... گفتم بیام بپرسم روز اول مدرسه چطوربود؟؟؟؟؟؟خوش گذشت؟؟؟؟؟ ای خداجونم این دختره چقدر نازه ماشااللهههههههههههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم واااای خیلی خوب بود خیلیا جات خالی فدای مهوبونیات عزیزم
معصومه(دخترخاله ی بابای پریناز)
27 شهریور 95 16:10
ممنون ازاینکه به وبلاگ پریناز ما سرزدید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم
مامان آرشیدا
28 شهریور 95 19:10
سلام محجوب بانو ببخشید یه سوال داشتم، چطوری میتونم برای وبلاگم پسورد بذارم؟ یعنی رو کل وبلاگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم شرمنده خواهر جون منم بلد نیستمم
مریم
28 شهریور 95 20:21
سلام محبوبه جون خوبین؟ ماشاء الله به گل دختر چه نازه. وای امان از استرس شروع درس و امتحان و کتاب.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر گلم خیلی ممنون عزیز دلم لطف داری مهربونم واااااینگوووووو
زهره مامانی فاطمه
29 شهریور 95 8:21
سلام بر مامان فاطمه زهرای عزیز انشااله که این ترم درس حوزتون رو باموفقیت پشت سر بگذارید دخمله من اسمش فاطمه است ولی بابام همیشه فاطمه زهرا صداش میزنه خوشحالم که یه هم اسم دخملم پیدا کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام دوست عزیزم خیلی ممنون مهربونم انشالله انشالله همیشه سلامت باشید
مامان اکرم
29 شهریور 95 11:42
سلام خواهر جونی یعنی دیگه نیستی پیش ما دلم برات تنگ میشه راستی عیدت مبارک تبریک تبریک عید سادات خانم مبارک باشه از طرف من ببوسش هر جا هستین زیر سایه آقا امیرالمومنین ع سالم و سلامت باشید یاعلی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جون حضور دارم ولی کمترررررررر عید شما هم مبارک باشه خیلی لطف داری خواهر مهربونم****انشاالله التماس دعاااااا
عاطفه
30 شهریور 95 0:03
سلاممممممممم اومدم اینجاهم فضولی کنمزودباش تبریک هم بگوووووووووووووووووووووووووووو...بالاخرررررررررررره قم رشته قران وحدیث قبول شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددمبیاوبموببین ترکوندم که نگوخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بالاخره دعاهام در حقت گرفت تبریکککککککککککک تبریکککککککککککککککککک انشالله به سلامتی
نسیم خانومـــ♡
30 شهریور 95 22:24
سلام محجوب خانوووووووووووووووووووومی ما که بسی خرسندیم... چرا که در روز 3 مهر به مدرسه میرویم اما خب همین حال شما را داریم ههههههههههههههههههههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوش بحالتوووون ما که یه هفتش هم رفتیم
دخترخاله
31 شهریور 95 8:38
وای دوباره مدرسه هاهم شروع شد واقعا الوداع تا صبح بیدار بودن و تا 12صبح خواب بودن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو کلا دلم شکستااااا بخصوص این یه مورد
عمه ومامانی
31 شهریور 95 16:52
سلام خانومی امیدوارم هرجایی که هستی موفق وپیروز باشید.ماروهم فراموش نکنید سالها زود میگذره .التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر گلم خیلی ممنون از دعاهای قشتگت مهربون همیشگی انشالله شما همیشه لطف دارین
عمه ومامانی
31 شهریور 95 16:53
راستی عزیزم کلیپها برای من باز نمیشه نمیدونم چرا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چرااااا؟
zakieh
31 شهریور 95 23:48
الهه
3 مهر 95 18:54
سلام اجی خوبی من نظر دادم اچی چیشد پس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام هنوز کلی نظر تایید نشده عزیزم انشالله سر فرصت
الهه
3 مهر 95 21:12
اهان ممنونم که گفتی اجی هر وقت سرت خلوت شد تایید کن اجی
مامان نازنین جون
4 مهر 95 10:20
سلام عزیزم. ایشااللله که تو درس و دانشگات موفق باشی و هرچه زودتر تمومشون کنی.فقط قول بده شروع درسات باعث نشه کمتر بیای وبت و برامون بنویسی عزیزم.باشههههههههه؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جونم خیلی ممنون عزیر دلم انشالله چشم عزیزم تو هم خیلی کم پیدایی خواهری بیا از خوشکل خانوم بنویس